Capitolul 19- Stefan

115 3 0
                                    

Câteva zile mai târziu...

Încet-încet începeam să o ador in secret pe Jade. Stiam că nu era bine, dar simteam și cum ea mă voia in secret. Iar de când aflasem ca Trevor o atinge și se apropie din ce in ce mai mult de ea, asta chiar nu îmi pica chiar bine.
M-am întors la spital. Ma simteam pregatit să salvez vieți. M-am schimbat repede și l am zărit pe Trevor care bântuia de parca el era șeful pe acolo. Nimeni nu îl prea suporta, doar asistentele care păreau interesante de el. Competiția la frumusețe se dădea intre mine și el, iar de când fusesem ales pentru postul de șef la Neurochirurgie, asta nu ii picase bine și am devenit la propriu rivali. Iar de curând se simțea și mai amenințat de când Jade mi-a devenit prietena bună, deși știa ca nu este nimic intre noi. Dar adevarul era altul, pana la urma mi-am recunoscut că nu pot sta fără ea, nu pot respira, o vreau doar pentru mine, fata șefului meu doar a mea...
M-a văzut și a venit intr un pas alegător la mine.
-Ce faci, domnule șef?
-Știu ca ești gelos pe mine, dar trebuie să te ții departe de Jade. Eu nu sunt cu ea, dar nu o pot face să se simtă prost.
-Jade este frumoasa și merita ceva mai mult ca tine. adică pe mine. Tu nici măcar nu ești francez complet , ești jumate roman, o nație proastă, a zis el enervandu-mă. De unde știi ca M-am dat la ea in ultimul timp?
-Iar tu ești francez fără cap.Am eu motivele pentru care aflu și cum le aflu. Mereu sunt cu un pas înaintea ta. Îmi protejez prietena, și atât, doar de ar fi cu tine si ar știi cu câte ai umblat...
-Pe mine o să mă aleagă, domnule Durant. Nu are nevoie de tine după ce ma are pe mine. Ești un nimic, ai venit aici că tatăl tău e celebru, in rest nimic , a râs Trevor.
Inima îmi bătea puternic și sângele îmi clocotea. Mi- am dat seama cât de mult îmi plăcea de Jade, dorind să o protejez de boul de Trevor, care o voia doar pentru bani și ca domnul Leroy era șeful nostru. L am privit pe Trevor cum aștepta de la domnul Leroy operații și pacienți, iar domnul Leroy vorbea frumos cu el și se comporta de parca ar fi preferatul lui.
Am oftat și nu am zis nimic. Așteptam urgențele    Să vină și M-am prefăcut că nu l auzeam pe șeful meu cum îl pupa in fund pe drăcia aia de Trevor, in mare parte ajutat de mine.
-Foarte bine, ai lucrat. Operații peste operații  reușite, și văd ca toată lumea este mulțumită. Ștefan ai concurență.
-Mda, am mormait eu și am văzut o pe Lexie cum mi-a făcut semn să tac.
     Telefonul de urgente a sunat, ceea ce a însemnat ca urmau urgentele și pacienții. Ne-am ridicat cu toți și am așteptat ambulantele. Pacienții au sosit rapid, iar toți ne am împărțit pe perechi. Christian și Gabriel luaseră o copilă care vomita sânge și care avea viermi in stomac, Owen cu Michelle un baiat care a căzut de pe bicicleta și și a rupt piciorul pana când osul i se vedea,iar ceilalți colegi ai mei celalalte cazuri. Eu și Juliet. Am luat o mămica cu gemenii care erau uniți la cap și care trebuiau operați de urgență,altfel mureau. Era cel mai greu și mai complicat caz, dar eu și Juliet i-am promis mamei că vom încerca din răsputeri să îi salvam.
O zarisem pe Jade, doamne, era așa frumoasa, dar trebuia sa ma concentrez la ceee ce trebuia.
Am simțit ca mi se taie pământul de sub picioare când am văzut o cu Trevor. Nemernicul asta fusese laudat ca muncește, dar el acum flirtează cu Jade in fata mea special, ca sa ma enerveze și să nu mai pot concentra. Am văzut cum el s-a apropiat de el, crezând că eu nu sunt atent și s-a apropiat de buzele ele și mai mult ca și cum ar săruta- o. Pe Jade am văzut-o speriata, dar tot nu îl împingea sau îl lovea, parcă îl plăcea...
Acum eram atent la cazul meu si a Juliet. Am fugit ambii către sala de operație si ne am schimbat. Cele două cranii erau lipite, însă cei doi bebeluşi nu aveau părţi comune ale ţesutului cerebral, fapt care ar fi făcut imposibilă separarea lor. Totuşi, exista un  flux important de sânge între creierele lor, aşa că situaţia lor era una deosebit de complicată, iar orice scădere semnificativă a tensiunii arteriale ar fi putut provoca daune neurologice severe.
Domnul Leroy a fost șocat și surprins de aceasta intervenție, dar a nu putut veni și asista, deoarece el era ocupat sa vorbească cu ceilalți pacienți. Înainte sa încep intervenția, ma gândeam dacă ea și Trevor încă vorbeau și dacă el reușise să o ia...
Am început operația. Eu și Juliet ne-am încurajat unul pe altul și am început cu dreptul. Gemenii au fost anesteziați și mai întâi am verificat dacă celelalte organe funcționau in regula, ceea ce ne-a confirmat ca putem începe cu adevărat.
Am studiat și M-am gândit  cu atenție timp de 2 ore cum sa le separ Cutia craniană Comună, in timp ce Juliet îmi aștepta comanda. La un moment dat, o idee extraordinara mi a venit si am zis-o echipei medicale, care a acceptat si a început sa o realizeze imediat. Timpul trecea rapid, iar eu încet încet am reușit să le separ cutia craniană comună fără să dăunez nimic. Trebuia sa o fac încet, iar acest lucru ma obosise pentru ca operam de 15 ore. Juliet era atât atenta la mine, cat si la bebeluși care păreau sa reacționeze bine la intervenție. Intr un final după 18 ore am reușit sa le despart, astfel ca le am pansat capetele, nu știam sigur dacă vor avea o viața normală, dar măcar vor trăi. Eram transpirat și obosit, încât am căzut pe jos când am ieșit din sala. Spre mirarea mea, majoritatea colegilor mei au auzit ce operație îmi luasem împreună cu Juliet. Am văzut-o pe Jade care M-a văzut leșinat pe jos .
-Vei ajunge la știri. Nu pot sa cred ! Ai operat și ai salvat o pereche de gemeni născuți cu capul unit! Doamne, sunt așa mândru!i-am auzit vocea sefului meu și l-am văzut pe Trevor cum fierbea ca un vulcan activ.
-M-Mutumesc! m-am bâlbâit eu din cauza oboselii. Ma scuzați, dar trebuie să merg sa fac o pauză, nu mai îmi simt nimic, m-am scuzat eu de-abia ridicându-mă in picioare.
-Desigur, Ștefan! Du-te ai nevoie, ești obosit, trimit pe cineva să te ajute.
Am văzut-o pe Jade cum voia ea să ma ajute, si m-am încruntat când mi- am amintit  de ceea ce văzusem acum câteva ore, pe ea si pe Trevor, omul pe care îl uram cel mai mult.
-Îl ajut eu, a răspuns Lexie. Haide, frate! Sa te facem sa îți revii.
Împreuna cu Lexie am ajuns la o camera unde erau niște paturi speciale pentru odihna mea și-a colegilor mei. Lexie a zis sa îmi revin si a plecat . In momentul asta, Jade putea sa facă ceea ce voia, putea sa si-o tragă cu Trevor, sa fie cu el. Eu voiam doar liniste si somn.
Când sa adorm, aud usa camerei cum se tranteste. Cine dracu o trântise așa? De obosit ce eram, nici nu ma întorsesem sa văd cine o făcuse. Dintr o data m-am simțit întors si astfel am căzut din pat, dând nas in nas cu pacostea blondă care acum mă privea furioasa si fierbea ca un vulcan.
- De ce M-ai ignorat?Niciun cuvânt nu ai scos cu mine, deși o făceai des, chiar dacă eram la spital, s-a răstit Jade la mine.
-Nu am chef de vorba și de Fițele tale acum. Doar ai auzit ce operație am făcut.
-Nu mă calca pe coadă. Chiar vrei să stricam prietenia asta, pe care am creat o in ultimele luni? s-a apropiat ea de mine.
-Ai alt prieten acum, eu sunt un nimic, i am zis neputând sa mi abțin furia acumulata pe Trevor.
-Ai aflat ce îmi face Trevor și cum se da la mine ?!
-Repede chiar, dar am văzut ca și îți place. De asta zic ca nu mai avem ce vorbi.
-Ești gelos. Trebuia să îmi fi dat seama, s -a uitat ea la mine. Da poate îmi place, dar dacă mi-ai face și tu așa, poate...
-Ce?! Eu sa te vreau pe tine ?! Nici gând! Ai vrut sa fim prieteni, apropiați sau nu, am devenit , dar mai mult de atât nu. Trevor n-are de gând să o facă, nu ma intersează.  Dar nu îți voi mai sta in cale, domnișoara Leroy.
-Ba da, îmi vei sta. Nu vei pleca și nici nu am de gând ca orice altă fata sa îmi ia prietenul de sub ochii mei,M-ai înțeles ? Indiferent dacă par că nu imi pasă, chiar imi pasă și tot ceea ce imi aparține nu imi las sa imi scape așa ușor printre degete.
-Ce?! Jade, asta nu ești tu! Nu poți dracu sa umbli cu doi bărbați!
-Provoacă-mă! Ai spus că nu ești interesat de mine si că nici nu mă vrei, deci fac ce vreau si mi-o trag cu cine vreau, M-a împins ea către perete.Încă ești prietenul meu, si M-ai ajutat si mereu vom rămâne prieteni apropiați. Du- te si dormi si dracu nu mai fii gelos pe cineva care chiar care ma iubeste.
-Nu te iubeste, am șoptit eu când ea a plecat din camera.
Ce o apucase? Se comportase de parca eu eram teritoriul ei.. Din cauza oboselii imi arătasem Gelozia si ea s-a bucurat si a profitat de ocazie, jucându- se cu mine. Eu o făcusem să se comporte mai ferm si mai puternic, dar nu ma așteptam sa mi o aplice si mie.
Am închis ochii si am oftat, sperând sa nu o văd pe Jade reacționand așa de rău.

Cărările  inimilor noastreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum