Capitolul 52-Ștefan

94 1 0
                                    


După accidentul pe care l-am avut,am avut nevoie de pauză de 2 luni.Aveam nevoie de o pauză, pentru că suferisem un șoc prea mare și nu știam dacă eram în stare să operez câteva saptamâni.Domnul Leroy a insistat chiar să îmi iau câteva saptamâni libere din cauza asta.Legat de operații,ceilalti colegi s-au descurcat, nu au apărut urgente mari și importante care trebuiau realizate de mine.Majoritatea interventilor pe care trebuia să le realizez, au fost preluate de sora mea, care chiar s-a descurcat impecabil.

În schimb mă plictiseam în apartament.Nu aveam stare și voiam să mă mișc,să fac ceva.Mă simteam în stare să operez, dar de fiecare dată când deschideam ușa, Jade mă trimitea înapoi,asa că am renunțat.Ea mai mergea la birou, dar se asigura că și eu sunt bine.Din plictiseală, mă mai uitam pe proiectele ei,lasate prin apartament.Nu înțelegeam nimic, matematica și fizică pură.Măsuri,unghiuri,mobilă,culori,precizie,lucruri care nu eram priceput.Jade încerca să mă țină ocupat și să mă punea să îi fac niște calcule de-ale ei, mie nu îmi ieșeau,iar eu mă enervam și le aruncam, iar ea de fiecare dată râdea.

Timp de aceste doua luni,am ieșit la plimbare prin parcuri, am mai pictat,iar spre surprinderea mea Jade știa să călărească perfect și era fericită că acum îl putea controla pe Casablanca mai bine.Deseori împreună cu Jade,faceam plimbări pe langa Turnul Eiffel și făceam o mie de pozele care le posta pe rețelele de socializare și când îmi amintesc că nici nu îi dădeam aprecieri...

De curând,domnul Leroy era împreună cu o doamnă doctor,chirurg estetic.Mai dăduse o șansă dragostei când a văzut-o pe Jade fericită cu mine.Jade nu prea o plăcea pe noua iubită a tatălui ei, dar a zis că se va obișnui.Cand era mică,o iubea pe mama ei nespus, dar  de când l-a înșelat pe Tatal ei și a cam părăsit-o pe ea și pe Juliet,inima ei a fost distrusă.Dar acum, inima ei îmi aparține și nu o voi mai lăsa pe nimeni să o rănească.

Trecuse perioada de odihnă și mă simteam și mai odihnit și mai bine.Am fost primit cu multă bucurie și caldură înapoi.Am început cu câteva controale, iar mai apoi cu niște operații.Uneori îmi mai aminteam momentul accidentului,ceea ce mă făcea să tremur.Deja trecuse prima săptămână și realizasem un anevrism, salvasem un bătrân cu hemoragie internă și tratasem un atac cerebral.Nu prea eram obișnuit ca Jade să stea pe mine sau să stea în apropierea mea în fața celorlalți,pentru că noi ne ascunsesem mult timp, dar aveam să o fac, pentru că ea era viitoarea mea soție.

-Jade,dă-te jos.Sunt obosit, am oftat eu.

-Nu,a zis Jade sec.

-Te iau ca un pe sac de cartofi,i-am răspuns și eu.

-Fă-o.Nu ai avea tupeul,m-a privit Jade.

-Vă rog,fără bătaie, a râs Owen.

-El a început,să tacă odată..

Nici nu a terminat bine Jade propozitia, că i-am întors capul și am sărutat-o.O luasem prin surprindere și ea s-a roșit toată.Jade s-a încruntat la mine și s-a uitat în jos rușinată.Toată lumea a zâmbit sau a râs, dar Jade încă era furioasă.

-Idiotule,a mormăit Jade.

-Ce drăguț,dacă Owen ar face asta cu mine,l-a privit Juliet pe Owen.

-Nu,trebuie să plec,s-a uitat Owen în altă parte și a plecat.

-Eu mă simt bine singură, a spus și Lexie.

-Singură?a spus Jade.

-Da,Jade.M-am despartit de Gabriel,că a făcut o prostie,a continuat Lexie.

-Ce prostie?am mârâit eu.Spune Gabriel că altfel îți rup oasele.

-Uh.Eram beat intr-o seară și s-ar putea să mă fi dat și sărutat cu altă fată care nu era Lexie,a vorbit Gabriel speriat.

Cărările  inimilor noastreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum