Capitolul 43-Jade/Ștefan

75 1 0
                                    

Ștefan

Fusesem atât de ruinat săptămânile astea, nu aveam chef să vorbesc, mă îmbătam des.Colegii mei erau uimiti de ce eram așa,dar Christian potrivea vorba și încerca să schimbe subiectul.M-a  ajutat foarte mult săptămânile astea care au fost pline de umilință,singuratate și durere.Nu prea ieșeam deloc,mancam cereale preferate ale lui Jade și eram mereu obosit și fără chef de viață.

-Ștefan,trebuie să iți revii!mi-a zis Christian.

-Nu pot, prietene!Mi-a luat totul cu ea,incă mă iubește,îi e frică!am început eu să plâng.

-Băi,m-am săturat să te văd așa ca un depresiv!O iei înapoi și punct!

-Să o iau înapoi?Cum?

-Nu știu,dar sunt prietenul tău cel mai bun și vreau să te văd ok, nu ca un depresiv.O vrei sau nu?

-Da,o vreau înapoi.E tot ce am!Aș arde lumea pentru ea, as ucide, as fura, orice ca să o am din nou, am spus eu cu o speranță în vorbe.

Am stat vreo Jumatate de oră în apartamentul meu și ne-am gândit la plan.Niciunul nu avea vreo idee, și am început să mormai ca un depresiv.Cand chiar credeam că planul va merge,nicio șansă nu aveam să fie a mea din nou.

-Nici măcar nu știu dacă mai lucrează pentru liceu, am oftat eu.

-Poate încă lucrează,Ștefan.Ai auzit ce spune Juliet,Jade nu renuntă la ceea ce îi plăce,m-a încurajat prietenul meu.

-Dacă are pe cineva acum?Mai bun?

-Nu are.Tu esti alesul ei,separati sau împreună,tot aia.Am găsit o idee, dar e cam proastă.

-Zi-mi-o pana nu o uiți.

-Dacă vrei să afli unde e Jade acum și ce face, nu putem apela la Lexie, ci la Lilly.

-CE?!Nu la Lilly.E o gură spartă!am răspuns eu panicat

-Este singura șansă.Poate o convingi să nu o spună,doar ai spus că pentru Jade ai face orice?

-Mda.Dacă ea e singura variantă..

-Așa măcar ies și eu cu Lilly...

M-am uitat ciudat la prietenul meu și am pornit rapid către biroul lui Lilly.Am decis să merg singur și să îmi încerc norocul.

-Este Lilly Stevens aici?

-Da este aici la birou, ce treabă aveți cu ea?m-a întrebat o receptionistă.

-Am ceva de vorbit foarte important cu ea.

-Doamna Stevens,cineva vă caută.

-Da?i-am auzit eu vocea lui Lilly.Oh,Ștefan ce faci tu aici?

-Am nevoie de ajutorul tău!

-Vrei o clădire,o cameră ceva?

-Nu,nu e vorba  de proiectele tale de arhitect.E vorba de Jade!

-De Jade?a spus Lilly făcând ochii mari.Spune-mi mai multe.

-Mai este implicată în proiectul cu liceul meu din România?

-Poate este, poate nu,de ce te-ar interesa?

-Lilly.Ascultă.Spune-mi dacă da sau nu.

-De ce ești așa insistent în privința ei?

-Uite.Vreau să știu pentru că vreau să merg după ea.

-Continuă,a spus Lilly uimită.

-Noi doi am fost împreună.Noi doi nu am fost prieteni,ne-am iubit,ne-am adorat unul pe altul.

Cărările  inimilor noastreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum