Capitolul 49-Ștefan

82 1 0
                                    


Trecuseră doua saptamâni de când Jade îl blocase pe tatal ei și nu mai vorbise cu el.Seful meu mă sunase constant,iar de fiecare dată când nu aveam telefonul la dispoziție Jade îl refuza.Nu eram încă concediat,ceea ce era bine.Colegii lui Jade încă nu știau de relația noastră și ea a insistat să vin cu ea la birou, dar eu am tot refuzat.

-Blondo,tatal tău încă este supărat,nu este o idee bună, cariera mea...

-Odată ce sunt a ta,iti asumi niște  riscuri, cap de bou.Nu mi-ai spus că ai face orice să mă vezi fericită?

-Ba da..

-Atunci,iti miști fundul și vii cu mine la birou.Altfel nu iese bine,m-a privit Jade.

-Adică cum?am ținut-o eu fix pe pat.Mă mai enervezi  o dată și ți-o trag de nu mai poți merge.

-Să te văd,m-a împins ea,incât am căzut din pat și m-am zgâriat în marginea patului.

-Pe bune?am mârâit eu.

-Ștefan,imi pare rău, nu am vrut, nu m-am gândit că o sa cazi..

-Ești drăguță când te îngrijorezi.

-Doamne..Ștefan..Cum voi rezista eu cu tine.

-Ce să iți fac, te-a mâncat în fund.

-Bine,tot n-am uitat că trebuie să vii cu mine.Nu ești încă concediat,asa că nu ai de ce să iți faci griji.

Am oftat și m-am îmbrăcat rapid.Eu m-am luat  un tricou de la Marco Polo,niste blugi, iar Jade și-a luat o fustă roz și o bluză subțire tot roz.Era atât de frumoasă,incat nu îmi venea să cred că este iubita mea.

Când am ajuns la biroul ei, ea a început să caute disperată ceva.Părea nervoasă și am lăsat-o în pace, iar deodată m-am trezit cu o ușa în față.Nu mă pusesem chiar bine, pentru că în zona aia se deschidea ușa.Am simțit cum mi se scurge sânge din nas și din buză.Când Jade m-a văzut a inceput să râdă.Cand m-am uitat în dreapta mea am văzut că era Lexie,sora mea.

-Mulțumesc pentru ușă,i-am zis lui Lexie.

-Ți-ai meritat-o.Tu și Jade,m-ati mințit,dar nu știu cum ati făcut-o,a privit-o Lexie pe Jade.

-Chiar îmi pare rău, Lexie.M-am simtit atât de prost că am făcut asta...,a oftat Jade.

-Este în regulă,incă suntem prietenele cele mai bune.Pe tine te-a înțeles,dar pe idiotul de fratele meu, nu.Care s-a dat prima oară la cine și cum ați reușit să fiți împreună?Presupun ca fratele meu nu s-a dat la tine.

-Mda.Eu am fost problema.Eu am fost prima care s-a dat la el...

-Și cum de v-ați combinat?a spus curioasă Lexie.

-Nu întreba,Lexie..m-am uitat eu în jos.

-A fost atât de rău?a râs Lexie.

-Ștefan a luat-o razna atunci și eu la fel, nu vrem să vorbim despre asta, a spus Jade.Pana la urmă ce cauți aici, ai ieșit din tură?

-Da am ieșit.Domnul Leroy este extrem de nervos și este agitat că niciunul dintre voi nu îi Răspunde.Dacă da nas în nas cu unul dintre voi acum, cred că este o problemă.

-Știi ceva Lexie?Eu am fost la spital zilele astea, am făcut operații și nu m-a văzut domnul Leroy.Trebuia să fi fost mort demult, am vorbit și eu.

-Vreau să îți mulțumesc Jade pentru că l-ai refăcut pe Ștefan.Aveti grijă!

După ce  Lexie a plecat,m-am apropiat de Jade și am sărutat-o.Adoram totul la ea, inclusiv munca ei.Nu îmi place matematica, dar acum pot zice că o ador, la  figurat bineînțeles.Ea mi-a prins mâna și mi-a ținut-o strâns.Pot zice că relația noastră era publică, dar eram mai  Fericiți așa,pentru că nu mai trebuia să ne ascundem.Il dezamagisem pe șeful meu, dar pacostea asta blondă era totul  pentru mine.

La un moment dat, cineva bate la ușa biroului lui Jade.Ușa s-a deschis și l-am zărit pe șeful lui Jade și pe Tatal meu.Am vrut să fug sau mă ascund în acel moment, dar Jade mi-a ținut strâns mâna și s-a pus în fața mea.

-Domnișoara Leroy,ce caută el aici, in biroul tău?s-a mirat șeful lui Jade,domnul Margot.

-Ștefan este iubitul meu.Eu l-am adus aici.

Eram leșinat.O spusese public pentru prima oară, de față cu tatăl meu și șeful ei.

-Fiul meu cu tine?a țipat tatăl meu.Stiam că tu nu ai relație.

-Da,domnule Durant.Tata știe,avem o relație publică,a vorbit Jade hotărâtă.Dacă vă întrebați de ce stau în fața lui,motivul este că l-ați lovit pe Ștefan când l-ați mai văzut.

-Domnișoara Leroy,domnul Durant a zis că vrea să realizeze un nou proiect cu tine,a vorbit domnul Margot.

Am vrut să plec, dar Jade m-a tras și mă ținea și mai strâns acum de mână.

-Eu nu lucrezi cu cineva care a reacționat urât cu mine.Dar domnul Durant este Tatal lui Ștefan,deci chiar nu pot,imi pare rău.

Tatal meu s-a încruntat și a privit-o urât pe Jade.Eram sigur de ce putea să facă și cum să reacționeze,dar domnul Margot a văzut asta și l-a poftit afară.

-Tata este un idiot, am soptit eu.

-Nu îmi vine să cred că tu ești fiul lui.Nici măcar Lexie nu e așa ca el, a vorbit și Jade.

-Mersi că ai stai în fața mea,că sigur mă pocnea din nou.

-Ștefan,sunt aici.Nu voi mai lăsa nimic să ne despartă,mi-a sărutat Jade obrazul.

Nu îmi place să o zic,dar o voi zice, cred că am reușit imposibilul de a cuceri o păpușă Barbie.

Cărările  inimilor noastreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum