Capitolul 28-Ștefan

98 3 0
                                    

Peste 2 zile....

Timpul trecea repede.Jade a avut nevoie de o pauză,asa că am lăsat-o în pace.Desi am ieșit cu amicii mei, mai furișam câte un ochi în telefon și îi trimiteam mesaje lui Jade,care nu înceta să îmi zică că mă iubește nespus și că vrea să mă sufoce cu săruturi.Christian și Gabriel erau îngrijorați în legatură cu viața mea amoroasă, dar eu le-am zis că îmi este bine și sunt okay.Ceea ce nu știau ei era că Jade mă aprindea și scotea totul din mine.Pentru ea aș face totul, doar ca să o văd zâmbind.

Deja eram în tură la spital.Domnul Leroy ne anunțase ca vom primi un nou grup de interni.Nu îmi prea plăcea acest lucru,dar mă gândeam că și rezidenții de atunci au avut aceleași sentiment când grupa mea a venit pentru prima oară aici în spital.

-Vom avea un grup de 10 interni.Trebuie să fiți rabdatori și atenți cu ei.Nu toți vor reuși să suporte stresul și oboseala, dar câțiva vor deveni buni ca voi,a vorbit șeful meu.

Am dat toți din cap,pregatiti sa îi întâmpinăm.Nu după mult timp, grupul a venit.Toti erau speriați și temători,dar în ei m-am putut regăsi și pe mine.Totusi nu sunt aici degeaba, au venit să salveze medici și să arate lumii că sunt capabili de lucuri extraordinare.

Domnul Leroy le făcuse prezentările, iar ghiciți unde se uitau fetele din grupul ăla.La mine.Eram sigur că dacă Jade le-ar fi văzut ar fi explodat de gelozie și de nervi.Domnul Leroy a râs, iar eu mă simteam ca dracu.Nici nu am început bine ,că telefoanele de urgență, au început să sune.

-Prima voastră urgență.Se pare că veți lucra cu un medic rezident.

Toate fetele din grup voiau să lucreze cu mine, dar nu am avut încotro și a trebuit să aleg o roșcată,care deja începea să mă calce pe nervi.Toti colegii,inclusiv Lexie râdea și eu mi-o doream decât pe Jade.

Când m-am apropiat de pacientă, am lăsat-o prima să o intrebe fata,care îmi era intern, pentru a se obișnui cu pacienți.Am văzut că nu voia să vorbească,iar eu deja eram cu nervii la pământ,iar pacienta chiar avea dureri destul de mari.

-Nu ești în stare să intrebi ce are?m-am răstit eu la fată.Dacă pacientul moare, stai și te uiți la mine?

-N-nu,domnule doctor.N-nu știu ce să fac..a vorbit ea speriată de tonul meu.

-Privește și învață,am spus eu.Mă scuzați pentru ea, este nouă aici și este greu pentru ea.Ce s-a întâmplat?

-Este jenant, dar de asta am venit aici la spital,a vorbit pacienta.Iubitul a făcut niște gesturi urâte și..

-Și?

-A vrut să întrețină relații sexuale cu mine, fără să vreau ,i-iar eu mi-am introdus de frică un pistol în vagin.Aș fi vrut să se activeze și să îl împuște,să mă lase în pace.,a continuat pacienta.

Toți medicii de acolo, inclusiv ne-am uitat ciudat și am făcut ochii mari.Omul ăla chiar o enervase, încât ea făcuse gestul asta extrem.MI-a trecut un fior când m-am gândit că fix aceeași o făcusem și cu Jade,cand ea nu a vrut.Doamne!Nu mă gândeam ca ar fi atât de nebună, să facă un lucru extrem ca ăsta.

-Nu prea știu să fac lucuri din acestea, dar o voi chema pe colega mea,Michelle.Sunteti pe mâine bune.

Am făcut schimb de cazuri cu Michelle.Era cam jenant să scot un pistol dintr-un vagin,asa că am făcut schimb cu ea și am primit un copil cu o hemoragie internă în cutia craniană.I-am calmat familia,spunându-le că este o hemoragie mică și este o operație ușoară.Copilul mai avea câteva răni,pe care le-am pansat și am simțit în momentul Ala ca îmi era destinat să fiu medic.În timp ce copilul a fost dus într-un salon, domnul Leroy a venit la mine.

Cărările  inimilor noastreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum