Capitolul 41-Ștefan

69 1 0
                                    


Jade îmi dăduse papucii.Am simțit cum mi se taie picioarele, nu știu cine făcuse video-ul Ala,dar sigur era individios pe noi și ne voia separați,dar sa se bucure că a reușit și că ne-a ruinat pe ambii.O parte din mine era acum la ea, si parcă mă simteam singur intr-o lume de necunoscuți.Nu puteam arăta că eram ca un depresiv după o despărțire,ci trebuia să mă comport normal ca de-obicei,desi mi-era greu. Jade nu mai dădea pe la spital,pe faptul că era foarte ocupată, dar eu știam deja adevăratul motiv,care era despărțirea de mine.Această despărțise ne rupsese pe ambii în două, iar în timpul ăsta,eu nu îmi făceam drumuri spre biroul ei,care acum îmi părea necunoscut.

-Știi de ce nu a mai venit Jade pe aici?a întrebat Lexie îngrijorată.

-Probabil are treabă,esti prietena ei cea mai bună,intreab-o,am răspuns eu sec.

-Bine,bine,usor nervosul!a zis Lexie sarcastică.

-Ce ai, domnule Durant?Ți-a murit un pacient sau ceva?a comentat și Gabriel.

-Vezi-ti de treaba ta!am mârâit eu.Nu am chef de vorbit acum ,sunt obosit.

-Ștefan,a vorbit Juliet.Acum o lună erai ok, iar acum ești din nou un idiot.Ce se întâmplă?

Doar sora ta mi-a provocat aceste sentimente urate și reci ca la început,îi oferisem tot și ea.

-Sunt în regulă,operatiile din ce în ce mai grele mă obosesc și de asta nu am chef de nimic ,am mințit eu.

-Cum zici, a vorbit Juliet.

Lumea mea era atât de rece și urâtă fără ea.Poate mă enerva, dar ea mă definea și mă completa.Tot ea mă ajutase să îmi revin.Ne sustineam unul pe altul, la bine și la rău.Ea mai spusese că vrea să rămânem prieteni, dar eu să o văd cu un alt bărbat,nu îmi plăcea și eram nervos,doar gândindu-mă la acest fapt.

Operațiile nu îmi mergeau așa bine, pentru că pierdusem 3 pacienți.Nu am fost în stare să îi salvez,desi probabil eram capabil să o fac.Pierdusem un copilaș cu o hemoragie urâtă,o bătrână cu cancer și un bărbat cu lichid suplimentar în cutia craniană.Cât de urgentele care au sosit săptămână asta, nici nu prea m-au interesat.Gândul îmi era acum doar la Jade,simtem faptul că încă mă iubește,dar nu mai puteam fi împreună.Eram pur și simplu obsedat de ea și de tot ce era al ei,chiar cel mai mic lucru ce îi aparținea.

-Domnule Durant,sunteti varză!

-Sunt în regulă, pot lucra.

-Nu,arati ca un măgar depresiv,du-te acasă,ai salvat destule vieți!mi-a zis domnul Leroy.

Am dat din cap și m-am îndreptat spre vestiar, unde l-am zărit și pe Christian care se pregătea să plece.

-Ștefan,ce dracu s-a întâmplat?

-Nimic.

-Mai,esti prietenul meu cel mai bun.S-a băgat Ana în relația ta cu Jade?

-Nu,ea.Altcineva,iar acel cineva are un video cu noi când ne sărutam,iar ea mi-a dat papucii.

-Ay,asta a durut.Lasă asta acum, nu trebuie să plângi..

-Încă mă iubește...de ce trebuia fix ea să mă dea peste cap din nou?

-Știu ce să fac,ca să te aduc cu picioarele pe pământ.Mergem să bem ceva, că tot nu ai venit cu mașina la spital acum 4 zile.

Am dat din cap,sperand că pot uita de ea, dar nu aveam cum.Mi se intiparise ca un tatuaj pe sub piele și parcă gândul era ocupat doar cu ea.

-Bea asta, e un whisky bun!

L-am luat și paharul m-a ars pe gât.Nu mă îmbătăm de-obicei,dar aveam nevoie de ceva dulce acum.

-Uau,usurel.Mai vrei unul?m-a întrebat Christian.

-Chiar treia vorbit eu încet.

-Chelner,incă trei,ai auzit.Hai repede!

În fata mea erau acum trei pahare de whisky tare pe care le-am băut rapid.Deja eram destul de bat și de-abia mă puteam tine pe picioare.

-Domnul doctor beat!a ras Ana din spate.

-Ana!Ce dracu cauți aici?am spus eu beat.

-Am zis să nu o mai văd pe arhitecta aia imbecilă și am dat peste amicul ei se pare.

-Nu eram amici, eram mai mult de atât,am spus eu și m-am trezit cu o palmă de la Christian.

-Crezi că sunt proastă?Mi-am dat seama, dar doar așa am auzit că ați terminat-o,așa că te pot face al meu din nou,mi-a zâmbit Ana.

-Destul!Ana,intelege că Ștefan e beat și știi foarte bine ce i-ai făcut!Am fost colegul lui de liceu și ca prietenul lui cel mai bun, te rog să pleci.Nu mă pune să o sun pe doamna arhitect.

-De ce i-ar pasă lui Jade de mine acum?Sigur are pe altcineva acum.

-Vezi,Christian,tot eu rămân singura variantă..

-Nu chiar, mai bine aș muri,decat să mi-o trag cu tine și să mă amestec cu tine,am vorbit eu încă beat.

-La beție spui adevarul, a râs Christian.Haide să mergem!

Ana s-a uitat urat la noi, iar împreună cu prietenul meu m-am urcat într-un taxi și m-am dus acasă la el.Tocmai ce mă imbatasem cu gândul la ea,incercasem și tot încercasem să o uit, dar fără succes.Îi eram dator lui Christian,pentru că nu numai că îmi era prieten buni de ani de zile, dar nu mă lasă la greu și mă considera fratele lui.

Când am ajuns în apartamentul lui,m-am pus în pat și am adormit repede.Aveau să fie niște zile grele fără Jade a mea....

Cărările  inimilor noastreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum