Capitolul 21-Jade

105 4 0
                                    

In ultimul mă comportasem prea posesiv cu Ștefan.Văzuse ca Trevor se dă la mine, dar nu reacționa nicicum. Nici nu voiam un sărut cu idiotul ăla de Trevor, ca Ștefan știa bine ca aveam sa ma întorc la el.
Când M am întors la birou, am fost data peste cap când îl văd pe Trevor.
-Iti place de Stefan? A mârâit Trevor la mine.
-Poate da, poate nu. Știu foarte bine de ce vrei sa fii cu mine. Bani, și faimă.
-ești inteligentă. Știi foarte bine ca Ștefan nu te vrea, dar eu măcar te vreau . Te pot iubi și oferi tot ceea ce vrei, toate tarfele aleargă după prietenul tău, a ras Trevor.
-Eu cu tine? Nu ai sa vezi! Mai bine mor! i-am răspuns eu sec.
-Cu siguranța, a spus el împingându-ma la perete și atingându-mi buzele. Eu ți am zis ca tot ce vreau obțin.
-Nu tot . Ștefan ți a luat-o înainte. Și este mai bun ca tine.
-Ai dreptate. De aceea îi voi lua prietena cea mai bună. Atunci voi simti ca am câștigat.
-Nu sunt un premiu ! M am răstit dându-i una între picioare. Nu te vreau nici gând!
L-am împins și el uimit de curajul meu de a-l înfrunta a plecat cu nervii la pământ. Mi am continuat lucrul, iar in timp ce ma uitam peste proiectul actual, proiectul cu scoala din România îmi făcea cu ochiul să ma uit din nou peste el.Nu M-am putut abtine și l-am luat in mâna și l-am frunzărit puțin. Inafara de faptul ca proiectul conținea ce va trebui sa fac cu modernizarea scolii, dar conținea și informații despre liceu, profesori și elevii cei mai buni. Am făcut ochii mari când am văzut un nume Ștefan Durant. Doamne! Era chiar el când era la liceu! Eram toată intr un zâmbet larg când l-am văzut. Avea ochii săi albaștri ca cerul, îmbrăcat in uniforma scolii sale, iar sub poza lui era scris:
Ștefan a fost olimpic la chimie, îi place franceza și ne a bucurat cu medaliile sale obținute la concursuri de echitatie. Încă am zâmbit citind acea descriere depsre Ștefan, iar inima îmi bătea mai tare pentru el. Am făcut o poză cu telefonul la descrierea și la poza lui Ștefan, și am pus proiectul intr- o parte. Dacă îl mai vedeam o data pe Trevor, îl omoram imediat. De când apăruse el, Ștefan se depărtase din nou de mine și era morocănos și ursuz,fiind sigura ca era gelos.
Am ieșit din biroul meu din spital și M-am îndreptat către cel "adevărat ".L-am văzut pe domnul Margot care vorbea încântat cu Jack și cu Alice depsre niște proiecte, iar eu am trecut sperând neobservată, lucru nereușit.
-Ce faci, domnisoara Leroy? Nu vrei sa îți schimbi proiectele ca și colegii tai?
-Este  perfect așa, am spus eu.
-Proiectul cu scoala din România? Pe bune?! Altceva mai prost nu cred ca exista! râdea Alice.
-Hey! Nu mai fii o idioata! Fiecare cu treburile lui!s-a răstit Lilly din spate. Dacă nu ai fii aici, sigur ai fi o târfă!
-Fără certuri și cuvinte urate aici! a început sa tipe domnul Margot. Din cauza ta, domnisoara Leroy s-a întâmplat asta. Ești buna la ceea ce faci, dar provoci scandale și nu vreau asta, așa ca pleacă acum in biroul tău.
O lacrima mi s-a scurs pe obraz și am plecat rapid către biroul meu , unde am început sa plang cu lacrimi amare. De as avea acum pe cineva care sa ma consoleze. Îl dezamăgisem și pe singurul meu prieten,Ștefan care devenise rece cu mine, din cauza mea.
-Jade! Nu mai plânge ! Nu trebuie sa faci așa ! Sunt aici! A venit Lilly in fugă.
-Parcă toată lumea e împotriva mea!
-Ștefan? Îl ai pe el!
-Nici pe el nu îl mai am! Am făcut o prostie și l-am lăsat pe Trevor sa se dea la mine, eu l-am ignorat pe Ștefan, iar el nici gând sa mai vada.
-Ay! Doamne Jade! Îmi suna aici a gelozie! Dar îți vei termina lucrul și o vom lua și pe Lexie și vom merge la un restaurant. Doar așa ca am muncit mult săptămâna asta!
-Bine, M am oprit eu din plâns. Voi încerca sa termin.
Acum gândul îmi era doar la Ștefan. Putea sa aleagă orice alta fata, dar nu eu. Eram geloasa pe faptul asta, îl voiam nespus de mult pe Ștefan . Dar am fost fraiera și l-am pierdut.

Mai târziu am ieșit cu prietenele mele, încercând sa uit ce s-a întâmplat peste zi, iar norocul meu e ca aveam liber câteva zile, in care puteam merge. Ne- am distrat si ne am simțit bine, dar a trebuit sa ne întoarcem fiecare la ea, deoarece Lexie intra in tură din nou mâine.
Am închis ochii si cel mai mult îmi doream prezenta lui aici cu mine.

Cărările  inimilor noastreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum