9.deo

622 39 5
                                    

"Lepo spavaj..." rekao je tiho i kad mi se približio očekivala sam poljubac zbog čega su se moje oči automatski sklopile, umesto toga samo me ovlaš poljubio u obraz i ispravio se. Krenuo je da siđe niz stepenice naše zgrade, ali sam ga pomalo ljuto, a opet radoznalo u isti mah zaustavila želeći da se ne ponaša kao da ničega nije bilo između nas.

"Nisi mi rekao šta sve to moje oči tebi govore, a ja ti nikad ne bih rekla naglas..." pogledao me preko ramena i nasmešio se. Duboko je udahnuo i vratio se do mene odmeravajući me bez imalo stida.

Kako mi je prilazio ja sam nesvesno hodala unazad sve do zida koji mi je bio prepreka, ali na kraju krajeva nisam ni želela da bežim od njega. Njegovo telo našlo se tik uz moje i to je bio najlepši osećaj celog dana, svoje ruke sam lagano popela uz njegov stomak tik do njegovih grudi:

"Poljubi me, a onda se ponaša kao da ništa nije uradio i vrati nas na početak" govorila sam dok noktom lagano šaram po njegovim prsima koja se iz trena u tren čine sve mekša i mekša.

"Kontrolišem se. Neću da sa tobom bude kao sa ostalima, ti si vredna mog vremena..."

"Dokle bi sad došao sa ostalima?"

"Nije lepo pričati devojci o tome..."

"Radoznala sam" odmahnuo je glavom i odbio da mi išta kaže time. Prevrnula sam očima i provukla se do vrata, lagano otključa stan i prošaputala:

"Onda dobro, ostaćemo na ovome. Dok ti ne skupiš hrabrost da nešto učiniš..." nasmešila sam se zlo misleći da će ovo da mu pogazi ego i razbesni ga, ali izgleda da je to jedino što on sa mnom nije imao.

Prišao je vratima i rukom nežno dotakao moj obraz: "Ti nisi radoznala, ti si spremna da zezneš svoje leto zbog mene, a ja ti kažem bolje je ovako jer nije baš najpametnije da srljaš u sve sa mnom dok me ne upoznaš do kraja"

"Šta pokušavaš da mi kažeš?"

"Nemoj me mamiti tim okicama biće ti žao"

"Mahire zašto si tako t-..." ućutkao me svojim palcem koji je prešao preko mojih usana, pa mi odvukao pažnju.

"Eni spava, bolje idi, da je ne probudiš" odmahnula sam glavom i popela se na prste kako bih mu otisnula kratak poljubac o donju usnu. Sklopljenih očiju se osmehnuo i ponovo me poljubio onako kao danas. Svaka kost u telu mi je zadrhtala koliko je to dobro radio, ali ništa nisam rekla već sam ga samo pogledala kratko u oči.

"Hoću li te videti sutra?"

"Ne, imam neke obaveze..."

"Okej..." rekla sam tiho i odvojila se od njega.

"Laku noć" rekla sam.

"Sanjaj me, crnooka" šapnuo mi je na uho, a onda namignuo krenuvši ka stepenicama. Kao da mi je izgovorio neku vradžbinu bila sam sigurna da će se tako i desiti. Uz osmeh sam zatvorila vrata i lagano ih zaključala, a onda skliznula na pod uz neki ludački osmeh koji mi je govorio da sam debelo zeznula sebe ovim, ali koga briga sve dok je zabavno?

Nastaviće se....

Azurne noći IWhere stories live. Discover now