21.deo

558 31 0
                                    

~Rigel pov~

Spustio me ispred vrata stana, a ja sam iz haljinice koja mu je bila na drugom ramenu izvukla ključ. Čim sam otvorila vrata zapljusnuo nas je talas hladnoće zbog klime koju je Eni ostavila uključenu pre nego što je izašla.

"Na tuširanje, da mi ne raznosiš pesak po stanu..." osmehnuo se i spustio naše stvari na pod ispred vrata kad smo ih zatvorili. Ugasila sam klimu, pomoću dugmeta zbog kog sam morala da se istegne i dohvati ga, a on je sve to ponovo iskoristio kako bi me uhvatio nespremnu.

Njegove ruke završile su na mojim bokovima koje je ubrzo primakao uz svoje i prošaputao:

"Hajde sa mnom, da ti se iskupim za burnu noć i mnogo mnogo suzica..." okrenuo me lagano ka sebi dok sam ja već postajala kip od njegovih reči.

"A ne. Mi to ne radimo... Ti si ženomrzac..." zastala sam i prešla prstom preko njegove brade "A i na kraju krajeva, ne bi uspeo"

"Testiraj me. Volim izazove" nežno sam ga uhvatila za mali prst na levoj ruci i krenula ka kupatilu. Uvukla sam ga unutra i lagano zatvorila vrata stopalom. Bilo je malo tamnije jer su na velikom prozoru bili zatvoreni drveni kapci kroz koje se probijalo vrlo malo svetlosti i to je činilo situaciju romantičnom.

Okrenula sam mu leđa u želji da odveže kupaći, umesto lakše kombinacije on je jednostavno provukao ruke ispod mojih i lagano spustio šake preko mojih grudi, zbog čega sam se u trenu naježila od trnaca koji su se spustili niz moje telo, svukao je kupaći niz moj struk do bokova gde je i donji deo povukao tako da mu nije mnogo trebalo. Svega par sekundi...

Okrenuo me ka sebi i pažljivo obavio moje ruke oko svog vrata. Već sam cela bila naježena ne znam da li je bilo od hladnoće u stanu ili od tog njegovog pogleda koji me obasipao hladnoćom jer prosto..  takva je bila ta azurna plava, nekako te uvek asocirala na sve najledenije što postoji...

Poljubio je pažljivo moju ključnu kost koja se presijavala od vode i peska koji su se na njoj mešali. Podigao me na sekund i spustio me u kadu koja je bila na sve ovo još ledenija. Nisam ni jednog trena imala hrabrosti da spustim pogled sa njegovih očiju dok je svojim rukama lagano skidao svoj šorc zbog čega sam mu okrenula leđa i dala mu malo privatnosti. Ali kao za inat. Ušao je pored mene i ponovo stopio naša tela tako da osetim svaki milimetar svega na njemu. Nije mi bilo svejedno.

Pustio je vodu da teče i klizi niz naša tela dok je čvrsto sklopljenih očiju prelazio po mom i skidao pesak kako bi neometano mogao da me ljubi. Moja kosa je ubrzo postala vlažna, ali nije bila jedina. Lagano ju je pomakao sa mojih leđa i prebacio je neobavezno preko mog ramena.

Pravio je nežno usnama svoj put, niz moj vrat, po sredini mojih leđa sve tako dok nije došao do samog dna, oslonio je svoje čelo o to mesto i dozvolio da njegov topao dah prelazi po mojoj zadnjici dok su mu ruke lagano šarale po mojim butinama.

Nekako je svaki njegov dodir bio neosetan poput vode koja je klizela niz moje telo, stapao se sa njom. Osetila sam nežne poljupce koji su bili važniji od svake kapljice na meni, širili su se dnom mojih leđa kao neka boja na platnu. Obazrivo je svojim prstima prešao niz dno mojih leđa zastavši na mestu na kom su se stapala dva bela brežuljka moje zadnjice.

Nisam više mogla da iznesem to njegovo istraživanje mog tela, a da nemam čak ni neku predstavu gde to ide... Pa sam se lagano okrenula.


Prebacio je pogled ponovo na moje oči i okrenuo ručkicu na slavini pustivši da voda napuni lagano kadu. Seo je lagano u razmak mojih nogu i smestio svoje ruke na moje butine. Prsti su mu tonuli u moju kožu dok me nežno povlačio da sednem u njegova krila što se ubrzo i desilo.

Usne su nam se stopile u nekoliko izvrsnih poljubaca koje do sada nikada nisam ni od koga dobila, on je bio prvi, a ni u kom mi trenu nije uneo strah jer me sve vreme posebno posmatrao, kao da ništa drugo u tim očima ne postoji osim mene.


Gotovo da se poljupci više nisu ni prekidali, bili su spori i nežni, ali tako dugo i zamarajući. Oduzimali su mi svaku trunku vazduha. Ponovo se kretao svojim šakama, samo je ovaj put pokazivao mojim bokovima šta treba da čine jer ja sam bila isuviše zbunjena da mislim o tome. Mene je samo zanimalo to da ga gledam i volim pogledom.

"Mahire..." skupio je blago svoje obrve i pomakao moju kosu.

"U redu je ako želiš da prekinem. Ne želim da misliš date koristim..." blago sam odmahnula glavom dok me on nežno ljubio po licu.

"Strah me..." bio me strah toga da ću čitavim telom biti njegova i nikada nisam još do ovog momenta došla, zapravo sam tek sad osećala svoje neumeće koje me plašilo. Šta ako on, koji je imao sve te silne žene na ovaj način, oseti to moje neiskustvo? Šta ako me zbog toga ostavi?

Sve mi se motalo po glavi, a on je samo nežno spustio svoje usne na moje čelo i nežno me utešio: "Nemaš čega da se plašiš, moj maleni Bambi..." sklopila sam oči i jednostavno mu se prepustila bez obzira na sve oko sebe isključivši misli do samog kraja...

Nastaviće se...

Azurne noći IWhere stories live. Discover now