"Mali prstić, još jedan mali prstić..." čvrsto je držao zglob moje noge jer sam se ja uz smeh opirala i gurala ga zato što me golica dok je on sa druge strane zabavljeno gledao u moje prste i brojao ih kao da sam dete:
"Imaš slatka stopala...znaš da, generalno gledano, momci kad vide lepa stopala to je plus, a recimo ako si ti lepa, a stopala ti ružna to kao može da presudi i otera ga. Sreća pa sa nama nije tako..." pustio je moju nogu i bacio se na moje butine gde ih je udobno smestio oko svog vrata, prebacivši moje noge na svoje grudi.
"Čudaku" nasmešio se i nakrivio malo glavu kako bi ljupkao moju butinu, prolazila sam prstima kroz njegovu kosu i igrala se njome.
"Rigel..." na tren njegov osmeh je nestao i uozbiljio se u svakom pogledu, njegovo lice govorilo je da ćemo ponovo započeti ozbiljan razgovor. Čim je ustao u sedeći položaj, ispravila sam se i ja i lagano prekrila svoje grudi mekim belim pokrivačem koji je padao preko mog tela.
"Želim da znaš da sam užasno pogrešio sa svim onim rečima. Mislim.... Nisam, to jeste bilo moje mišljenje, ali sve dok nisam sreo tebe" upitno sam ga proučavala, slušajući pomno svaku njegovu reč. Na kolenima sam dopuzala do njega i sela tik uz njegovo rame na koje sam spustila glavu. Čim je svoj pogled pustio da sklizne na moje lice osmehnula smo se jedno drugom.
Ponovo sam zabezeknuto učila iz tog pogleda, urezivao se duboko u moje pamćenje i postajao sve što vidim oko sebe. Samo ta prokleta azurna nijansa plave koja me kod njega i grejala i ledila u isto vreme.
"Promenio sam se, želim da se menjam kako bih bio dobar za tebe. Je li prerano da ovako mislim?"
"Ne" jednostavno odgovorim dok mi se ruke obmotavaju oko njegovog struka koji je do poslednjeg milimetra bio savršeno istrenirana. Prekriven perfektnim mišićima koji su ga činili i muževnijim, a i snažnijim kako u mojim očima tako i u očima drugih žena.
Od mojih se postepenog dodira ježio i dok sam gledala u njegovo lice primećivala sam svakim trenom da je rumenije, nekako su mu se i oči posebno caklile.
"Samo to imaš da mi kažeš?" odmahnula sam glavom smešeći se i nagela se ka njegovom uhu, prvo sam ispod njega otisnula po koji poljubac, a onda najteže i najbitnije reči prevalila nežno preko usana:
"Volim te i volim to kako me svakim danom iznova zaljubljuješ u sebe" osmehnuo se i sklopio svoje oči boje mora. Nežno je prešao rukom po mom obrazu i prošaputao:
"Za dva dana ovde dolaze moji roditelji. U malu inspekciju kako mi to volimo da zovemo. Zapravo dođu tu koji dan svako leto da budu sa nama pre nego što im otpočne sezona neograničenih poslovnih sastanaka kao i svima nama. Voleo bih da te upoznaju, ako nemaš ništa protiv?"
"Naravno da nemam. Bila bi mi čast da ih upoznam."
"Još jedna jako bitna stvar, u tih par dana održaće se i Adamova rođendanske žurka. Želim da mi ti budeš pratilja..."
"Am... Nadam se da to neće biti nešto daleko jer ja putujem kući uskoro" otvorio je oči i prisetio se da taj moj odlazak broji minute kojih je jako malo ako se ja pitam.
"Pa kad tačno putuješ?"
"Produžile smo odmor za još pet dana..."
"Sve će se spakovati, u to ni ne sumnjam. Ali kad ćemo mi imati vremena da se pozdravimo i uživamo malo sami?" slegla sam ramenima snuždeno i samo zaronila glavom u njegove grudi. Zagrlio me krenuo da me mazi kao da ću sad odmah da odem.
"Ne ide mi se od tebe"
"Ni meni se ne odlazi od tebe mrvac"
"Kako ćemo se viđati?"
"Ne znam. Toga se bojim, ja da mogu spakovao bih te u svoj kofer i vodio sa sobom... Ali-"
"Šta ali? Pa vodi me. Ko ti brani?"
"Razmisliću. Moraš da budeš mnooogo dobra i fina i da mi ispuniš svaku želju...."
"Ma je l? Kao na primer?"
"Am... Da me češkaš, da me ljubiš tu i tu i tu i tu..." prstom je pokazivao po telu i licu dok sam ga zabavljeno posmatrala "Da mi spavaš na grudima pred svaku zoru, da me voliš dok dišeš i nikada ne odeš..."
"Samo?"
"Znam da je mnogo, ali verujem u tebe."
"A ja za uzvrat imam?" upitno podignem obrvu dok on prstom odmah pređe po njoj kako bi se ispravila.
"Moju vernost, svaki otkucaj mog srca i par zaljubljenih pogleda...."
"Dovoljno..." našalim se dok on lagano spušta moje telo u mekanu postelju i ljubi me tako da me svaki poljubac golica i tera na glasan smeh.
Nastaviće se....
YOU ARE READING
Azurne noći I
RomanceSanjam da hodam po putevima satkanim od tvojih poljubaca, dok me njegovi peku... Govorim u mislima tvojim glasom, a njegov me doziva i moli moju dušu da ne odem jer bez nje ne postoji... Grlim sebe, zamišljajući tvoje ruke umesto svojih, dok me njeg...