2. Bölüm

38.8K 1.8K 622
                                    

Tekrardan hoş geldiniz.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum her zamanki gibi, iyi okumalar dilerim!

~~

"Kahve çok seviyorum ya." Derya'nın yanına gelip oturdum.

"Her gün kaç bardak içiyorsun acaba? Ben bile çözemedim." Diye sordu.

"Valla bilmiyorum ki, bundan iki tane vardır." Önceden sürekli kantinden alıyordum ama o zaman cebime çok büyük zararı oluyordu. Ben de termosuma koyup evden getiriyordum, öğle arasına kadar yetiyordu ama olsundu.

"Maşallah, zararlı diyeceğim ama kaç yıldır söylüyorum dinleyen yok." Dediğinde güldüm.

İlk ders edebiyattı, tamam günün ilk saati için sıkıcıydı ama edebiyat dersini seviyordum.

~~

Birkaç teneffüs sonra sınıfta çok canım sıkılmıştı. Derya dersten beri uyuyordu ve ben yapacak hiçbir şey bulamamıştım. Bu yüzden en sonunda İsmet ve Metin'in yanına gitmek istemiştim.

Önce sınıflarının önüne geldim. İçeriye girip baktım ve Gökhan'da oradaydı. Metin hemen beni görmüştü.

"Çilek gelsene." Yavaş adımlarla yanlarına gittim.

"Derya uyuyordu benim de canım sıkıldı gelmek istedim." Diye açıkladım.

"İyi yaptın, gel otur yanıma." Sıraya yanına oturdum.

"Ee siz ne yapıyorsunuz?" Diye sordum.

"Sohbet, muhabbet. Maç hakkında konuşuyorduk birazda." Dediğinde kafamı salladım.

"Nasılsın Çilek?" Gökhan'ın sesini duyunca ona döndüm. Tam karşımda oturuyordu.

"İyiyim sen nasılsın?" Heyecanlıydım ama dışa vurmayacak kadar akıllıydım.

"Ben de iyiyim." Gözleri üstümdeydi. Nedenini anlamasam da, çok takmadım. Baksındı, bunca yıl ben ona baktım birazda o bana baksındı.

Diğer çocuklarla sohbet etmeye başladık.

"Çilek sen 11'sin değil mi?" Bilal'in sorusuna kafamı salladım.

"11'lerde iyi dedikodu var, biliyor musun biraz?" Bilal'de dedikoducu bir kişilik vardı, evet tahmin etmiştim ve doğru çıkmıştı.

"Yani, var bir şeyler." Deyip alttan alta gülümsedim.

"Dökül."

"Hiç sevmem dedikodu, başka yerde konuşun ne konuşuyorsanız." Bilal Gökhan'a yan yan bakıp ayağı kalktı.

"Gel kız bahçeye inelim." Biraz masadakilere baktıktan sonra ayağı kalktım.

"Görüşürüz." Bilal'le beraber bahçeye indik. Banklardan birine oturup İrem'in yaptıklarını anlattım.

İrem'le başka sınıflardaydık ama tanışıyorduk, onun yaptıklarını bilmeyen yoktu gerçi. Çok pislik bir insandı. Geldiği ilk günden beri zorba olup, havalı gözükmeye çalışıyordu. Hatta neredeyse tüm abaza erkeklerle çıkmıştı.

Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin