Bayağı talihsiz şey yaşadık ama yine aynı yerdeyiz. :)
Keyifli okumalar dilerim.
~~
"Günaydın." Sınıfa girip hemen Derya'nın yanına oturdum. Kafamı sıraya koyup gözlerimi kapattım.
"Bu ne hal?" Diye sorunca yattığım yerden konuştum.
"Gece çok güzel bir film buldum. Tüm bölümlerini bitirdim ama sabah olduğunu fark etmemişim." Esnerken ağzımı kapattım.
"Bana kimya sınavına çalışmadığını mı söylüyorsun?" Kafamı salladım. Gözlerimi açtığımda çantasından kitaplarını çıkarttığını gördüm. "Sınav ikinci ders, çalışalım."
"Olur. Filmin konusu çok güzeldi bu arada. Kız çocuğu seviyordu ama çocuk ona sürekli zorbalık yapıyordu. Bir gün kız tarzını değiştirip çocuğa uzak davranınca, artık çocuk onu sevmeye başlıyordu. Keşke sonunda başka birisiyle mutlu olsaydı." Arkama yaslandım.
"Gökhan sana zorbalık yapmadı."
"Biliyorum. Ayrıca ben onun yüzünden tarzımı da değiştirmeyeceğim." Gülümsedi.
"Hadi çalışalım." Derya olmasa ne yapardım bilmiyorum.
~~
"Biraz bir şeyler aklında kaldı mı?" Kafamı salladım.
"Not aldıklarıma da bakarım." Bana yandan bakış atınca güldüm. "Kopya çekmeden yapamıyorum Derya'm kusuruma bakma."
"Neyse neyse," Zil çalınca kalemliğimi alıp ayağı kalktım. "Sınavdan sonra kantinde buluşalım."
"Olur."
O alt kata inerken ben üst kata çıktım. Yine 12'lerde sınava girecektim. Hatta sınava girdiğim sınıf Gökhan'ların sınıfıydı. Sınıfa girip oturma düzeninden nereye oturduğuma baktım. En arka.
Gülümseyerek yerime geçtim. Hangi hoca olduğunu bilmiyorum ama net bakabilirdim buradan.
"N'aber?" Gökhan yanıma oturunca kafamı çevirip ona baktım.
"İyi sen?" Yalancı bir gülümsemeyle cevap verdim.
"Bende iyiyim." Hala kalkmayınca tekrar konuştum.
"Yerine gitsene?"
"Yerim senin yanın." Gülme, hayır Çilek gülme.
"Hoca gelirse senin burada oturmadığını söylerim." Bana doğru eğilerek - çünkü otururken bile benden uzundu - konuştu.
"Söyle güzelim, bende sana dediğimin aynısını derim." Benin yerim senin yanın..
"İyi." Kollarımı göğsümde birleştirip önüme döndüm. Sınıfa girenleri izlerken Eren'i gördüm, yer kağıdına bakıp bize doğru yaklaştı.
"Gökhan ben burada oturuyorum. Sen bir öndesin." Diyerek Gökhan'a baktı.
"Ha öyle mi? Ama ben kopya falan hazırladım bile, sen öne otursana?" Eren tereddütle baktı ama yine de önüme oturdu. Oturduktan sonra bana dönüp göz kırptı, gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Teen Fiction❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...