Hoş geldiniz sefa getirdiniz efeniim. Instagramada beklerimm.
İyi okumalar dilerim. 💕
~~
"Hadi başlayalım." Dediğinde çektiği fotoğrafa bakıyordum. "Olmuş mu?" Dedi.
"Evet çok güzel. İkimizin ilk fotoğrafı oldu." Diyerek gülümsedim.
Telefonu çantama bırakıp tekrar yanına döndüm.
"Evet kaptan nasıl oynanıyor bu?" Dedim.
~~
"Ya ama Gökhan!" Diyerek olduğum yerde durdum. Elindeki topla bana gülerek döndü.
"Niye duruyorsun? Topu benden kapman lazım." Dedi.
Ellerimi havaya kaldırıp, "Topu bu kadar yukarıya kaldırırsan nasıl tutabilirim ki?" Dedim.
"Abartma, zıplarsan tutarsın." Hâlâ dalga geçiyordu.
"Peki o zaman ben oynamıyorum." Sahadan çıkarken kolumu tuttu.
"Tamam valla özür dilerim. Sana kıyak geçerim." Yüzüne gözlerimi kısarak baktım.
"Söz ver." Hemen kafasını salladı.
"İyi çok ısrar ettin." Diyerek güldüm.
"Al topu." Topu tuttuğumda arkama geçti. Belimden tuttuğunda gözlerimi şaşkınlıkla açtım.
"Ne yapıyorsun?"
"Hadi basket at." Beni havaya kaldırıp potanın yanına geldi. Topu artık boyumun yetiştiği potaya attım. Beni yere indirdi.
"Ama böyle çok kolay oldu." Dedim.
"Basket attın işte, kolay zoru olmaz."
"Evet ilk kez," Diyerek kollarımdaki kasları sıktım. Aynısını o yapınca yutkunurken tükürecektim. "Oha ne yaptın sen?" Dediğimde kahkaha attı.
"Ne yapmışım?"
"Karnında da var mı onlardan?" Diye sordum yüzüne bakarak. Biraz cilve yapsak bir şey olmaz değil mi?
"Hadi devam edelim." Diyerek ilerideki topu almak için gitti. Of utangaç ya görüyor musunuz?
~~
"Of Derya ders çalışmaktan bıktım." Telefonu çalışma masasına bırakıp sandalyemde dönmeye başladım.
"Daha yarım saat bile olmadı başlayalı." Ders çalışırken görüntülü konuşma geleneğimiz vardı. Ama benim daha çok dedikodu yapma isteğim geliyordu odaklanamıyordum.
"Neyse, Gökhan attığın hikayeye cevap verdi mi?" Dediğinde hemen dik oturdum.
"Ben ona bakmayı unuttum," Telefonu tekrar elime alıp bildirimlere baktım. "Oha Derya bekle." Hemen telefonu kapatıp Instagram'a girdim.
@ gokhankoray7 hikayeni beğendi.
Gördüğüm ilk bildirimle çığlık attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Teen Fiction❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...