32. Bölüm

19.1K 938 147
                                    

Merhabaaa, 40K için teşekkür ederim 🫶🏻💞

Vote ve yorumları unutmayalım.
Keyifli okumalar. 🩷

~~

"Günaydın!" İlk teneffüs direkt en üst kata çıktım. Gökhan'ların antrenmanları başlamıştı bu yüzden derslere girmiyorlardı, bizim sınıftakilerden öğrenmiştim.

"Güzelim." Gökhan topu bırakmış bana kollarını açmıştı. Takımdakiler rahat bir nefes alıp yere oturdu.

"Seni çok özledim."

"Oyy." Kollarını belime sarıp saçlarımı koklayıp öptü.

"Yenge seni Allah gönderdi, Allah senden razı olsun." Arda'nın dediğinden sonra tüm takım, "Amin!" Diye bağırdı.

"Abartın." Gökhan onlara dönüp konuştu. Beraber şu an boş olan tribünlere oturduk.

"Çok mu yoruyorsun herkesi?" Diye sordum.

"Antrenman önemli." Beline sarıldım. Başımı okşayıp öptü. Spor salonunun kapısının açılmasıyla herkes oraya döndü, gürültülü bir şekilde açılmıştı çünkü.

"Sevgilim! Ben geldim!" İrem cırtlak sesiyle bağırarak içeriye girdi.

Yanımda oturan Derya'ya baktım, "Bunlar ayrılmamış mıydı?" diye sordum.

Dudağını büzdü, "Bilmiyorum kanka, amaan!" Metin yanında olduğu için hiçbir şeyi takmıyordu.

"Okul çıkışı hala antrenman yapacak mısınız?" Kafamı göğsünden kaldırmadan sormuştum.

"Yok, bu hafta esnek olacak. Haftaya daha sık çalışmaya başlayacağız." Önde oturanlardan birisinin sesini duydum.

"Bu esnek olduğumuz hal mi Gökhan abi?" Melih'e gülümsedim.

"Aynen öyle Melih."

~~

"Hadi parka gidelim." Bilal başka bir şey demeden, beni ve Derya'yı koltuk altına alarak yürüdü.

"Bizim bir işimiz var." Gökhan'ın dediğini Bilal umursamadı bile.

"İşiniz yok, sonra halledersiniz." Dedi.

"Sen neden bunlara izin vermiyorsun? Öpüşemediler bi türlü." Diye sordu Derya.

"Burnu sürtsün Göthan'ın." Kahkaha attım.

"Manyaksın Biloş ya." Yanağımı sıktı.

"La Bilal! Sal manitamı." Metin Derya'yı yanına çekip sarıldı.

"Vay çakal iki dakika ayrı kalamıyor." Beni daha sıkı tutup, Gökhan çekmesin diye diğer tarafa aldı.

~~

"Çocuk gibiler." Fotoğraflarını çekip Gökhan'ın yanına tekrar oturdum. Çocuklarımı doğaya salmış gibi hissediyordum, kocamla da bankta oturmuş çocuklarımızı izliyordum.

Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin