Keyifli okumalar dilerim, vote ve yorum yazmayı unutmayın..
Bölüm Şarkısı: ATE - Diğer Yarım
"Sarmaş dolaş gökyüzünde"
~~
"O kadar huzurlu hissediyorum ki şu an." Başımı okşayıp öptü. Rüzgar hafifçe eserken kendimi onun göğsüne daha da yatarken buldum.
Kokusu o kadar güzeldi ki, ömrüm boyunca burada yaşamak istiyordum.
Uçurum kenarı gibi bir yerde oturuyorduk, tüm şehir önümüzdeydi ve Gökhan'la beraber bu manzaranın keyfini sürüyorduk.
"Seni çok seviyorum." Başımı kaldırıp yüzüne baktım, aşık olduğum yüzüne.
"Bende seni çok seviyorum, çok aşığım sana." Doğrulup yanıma oturdu, ellerimi tuttu. "Çilek, iyi ki hemen peşimi bırakmadın yoksa benim aptal kafam akıllanmazdı. Babamın bende yarattığı tabular nedeniyle aşka soğuktum, sen her şeyi değiştirdin."
Şu an ağlayabilirdim.
"Bugün seni tanıdığım herkesle tanıştırmak istedim. İstedim ki, sen benim ciddi olduğumu anla, ben seni hevesle sevmiyorum ama evet sana hevesliyim, seninle bir sürü şey yapmaya hevesim var fakat bunlar asla geçici değil." Derin bir nefes alırken elimin üstünü öptü.
"Ben seninle yıllarımı geçirmek istiyorum. Evlenmek, çocuk yapmak, mutlu olmak, kavga etmek, o tatlı cilvelerini görmek istiyorum." Dolu gözlerimle kıkırdadım.
"Bende seninle bir ömür mutlu olmak istiyorum Gökhan." Belimden tutup kucağına çekti. Zaten yerde oturuyorduk.
"Sen benim en büyük şansımsın bebeğim." Yanaklarımı nazikçe okşadı. Elimi kaldırıp yeni çıkmaya başlamış sakallarını okşadım.
"Gökhan, seni öpebilir miyim?" Artık o anın geldiğine emindim.
"Öp, öp beni Çilek." Yüzünü iki elimin arasına alıp dudaklarımızı birleştirdim. Kolları beni daha sıkı sararken ikimizde acemice birbirimizi öpüyorduk.
Ve bu his çok güzeldi.
~~
"Şey, o zaman görüşürüz." Diyerek motordan indim. Kaskımı çıkartıp elime aldım, benim olduğu için bende kalacaktı.
"Yarın bir şeyler yapalım mı?" Dudaklarımı bilmem anlamında büzdüm.
"Olabilir."
"He bu arada, Metin'lerin düğünü var biliyorsun. Beni de davet ettiler, yani babamla beni, sende gelsene." Gözlerine baktım.
"Seninle mi?"
"Herhalde benimle bebeğim, başka kiminle gideceksin?"
"Şey, ben anneme sorarım. Ona göre mesaj atarım." Kafasını salladı.
"Bir kerecik öpsem?" Kıkırdadım.
"Olmaz, geçen seferki gibi babam mı görsün?" Gözlerime masum masum bakıyordu. Dayanamadım, zaten nasıl dayanabilirim ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Novela Juvenil❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...