Hgg.
İyi okumalar dilerim. ❤️
~~
"Öyle oldu işte." Öğle arasından sonra Bilal, sınıfa gelmişti. Derya'ya derste ne olduğunu anlatmıştım.
Sınıfa Metin ve Bilal beraber gelince onu Metin'le gönderdim. Vakit geçirsinlerdi.
"Serkan'a ve onun yakınındakilere ayrı bir sinir oluyor. Onlardan söz ettiğin için olabilir. Yine de bu kadar büyük tepki vermesi saçma." Dedi.
"Ben de öyle düşünüyorum. Neyse bir şey olmaz." Saçlarımı yüzümün önünden çektim.
"Sinirliydi zaten spor salonundan çıkarken."
"Niye ki?" Diye sordum.
"Eren seni kastederek sevgili misiniz diye sormuştu, Gökhan yok dediğinde Eren hemen ben çıkma teklifi etmeyi düşünüyorum dedi. Ona sinirlenmiş olabilir." Dediğine alayla güldüm.
"Ben de ciddi ciddi dinliyorum Bilal. Gökhan beni asla kıskanmaz ki." Dedim.
"Kıskanır kıskanır."
"Hiç zannetmiyorum." Zilin çalmasına yakın Metin ve Derya sınıfa geldiler.
"N'aber kız?" Dedi Metin.
"İyiyim, idare ediyorum, kötüyüm. Sen?"
"Ben mükemmelim." Dedikten sonra Derya'ya öpücük attı.
"Ağlamak istiyorum. Gökhan'ımla böyle olamadık biz." Deyip kafamı sıraya koydum.
"Üzülme bebeğim olmazsa başkası gelir." Diyerek Derya saçlarımı okşadı. Omuz silktim.
"Yok olmaz başkası. Ben Gökhan'ımı istiyorum." Dedim.
"Metin, Bilal antrenman var." Gökhan'ın sesini duyunca kafamı hemen sıradan kaldırdım. Evet kırılmıştım ama onu görünce heyecanlanmadan duramıyordum.
"Zil çalsın çıkarız salona." Dedi Metin. Gökhan birkaç adımda kapıdan bizim oturduğumuz sıranın yanına geldi.
"Çilek." Dedi birden bana bakarak.
"Efendim Gökhan?"
"Konuşabilir miyiz?" Şaşırmıştım ama kafamı salladım. Kabul etmeyip ne yapacağım, salak değiliz herhalde.
Derya geçmem için yanımdan kalktı. Ben de Gökhan'ın peşinden, onunla birlikte sınıftan çıktım.
Koridorda yürümeye başladı, yanında yürüyordum.
"Ee ne diyecektin?" Uzun bir sessizliğin ardından dayanamamıştım.
"Biraz sert bir tepki verdim. Serkan'a ve haliyle kız arkadaşına sinir oluyorum, onlar hakkında tek kelime duymak istemiyorum. Bu yüzden biraz abartmış olabilirim." Dedi.
"Neden yüzüme bakmıyorsun?" Diye sordum.
"Ne?" Diyerek bana baktı.
"Konuşurken yüzüme bakmıyorsun."
"Fark etmemişim," Hafifçe kafamı salladım. "Bana kırıldın mı?" Diye sordu.
"Evet kırıldım." Dedim yüzüne bakarak.
"Bak seni kırmak istemiyorum. Bazen beni çok çıkmaza sokuyorsun ve yapacak bir şeyim kalmıyor." Dedikten sonra derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Teen Fiction❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...