7. Bölüm

28.8K 1.4K 211
                                    

Hgg.

Vote bırakmayı unutmayın. İyi okumalar.

~~

"Derya valla anlamıyorum ki!" Dedikten sonra arkama yaslandım.

"Çilek bu abartısız yedinci anlatışım. Nasıl anlamıyorsun?" Diye sordu.

"Olmuyor işte, olmuyor." Ofladım.

Derya'da arkasına yaslandı.

"Dün Gökhan bana ne dedi! Sana söylemedim." Diyerek ona döndüm.

"Evet söylemedin çünkü mesajları akşam ekran görüntüsü alıp attın ya."

"Doğru atmıştım," Dedim. "Bugün antrenmandan önce konuştuk onu anlatmadım."

"Onu da harfi harfine iki kez anlattın."

"Of Derya bir süre görüşmeyelim, anlatacak konu kalmamış." Deyip önüme döndüm.

"Metin bu aralar garip, aslında hep garip." Dedi.

"Ne oldu? Sabah konuştuklarınızı anlatırken öyle dememiştin."

"Evet ama bugün çıkışta gördüm. Konuşmaya çalıştım çok soğuk davrandı. Sanki bir önceki gün benimle flört ederek konuşan kendisi değilmiş gibi." Dediğinde gözlerimi kıstım.

"Bir haller var. En son ne konuşmuştunuz?" Diye sordum.

"Yani en son normal iyi geceler diyerek ayrıldık. Sabahta okulda konuştuk. Antrenmandan sonra benimle daha konuşmadı, ben konuşunca da soğuk davrandı." Dedi.

"Bir bok kokusu var ama hadi hayırlısı."

"Kalkalım mı? Kuzenim geldi ya, evdeler gideyim." Dediğinde kafamı salladım.

"Ne kadar kalacaklarmış?" Toparlanıp kütüphaneden çıkınca, kol kola yürüyerek sohbet etmeye devam ettik.

"Düğün var işte hafta sonu, düğünden sonra giderler." Ayrılacağımız yere gelip vedalaştık.

Belki Gökhan'ı görürüm diye yolu uzatmaya karar verdim. Sallana sallana yürüyordum. Geçen de gördüğümüz kediyi bankın üstünde yatarken görmüştüm.

"Pisi pisi ne yapıyorsun sen burada?" Onu ürkütmemek için yavaşça yanına oturdum. Sırtına elimi koyup tüylerini sevmeye başladım.

"Çilek." Arkamdan gelen tanıdık sese döndüm. Gökhan elindeki dolu mama kabıyla bankın yanına geldi.

"Selam," Bir şey demeden kedinin önüne kabı koydu. "N'aber?"

"İyiyim. Neden geldin buraya?" Diye sorunca şaşırdım.

"Evim burada ya, ondan. Hem ne alaka ya. Aşk olsun." Dedikten sonra asık suratla kediye döndüm.

"Saçma bir tepkiydi, boş ver. Kusura bakma. Stresliyim biraz." Sadece kafamı salladım.

"Ben biraz sahada alıştırma yapacağım. Kedinin yanında durur musun?" Diye sordu.

Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin