Hoş geldiniz.
Bölüme geçmeden önce önemli bir şey söylemek istiyorum. Bazı bölümlerin oy sayısı az, mesela 20. Bölüm hala 18'ken 23. Bölüm 21 oy. Lütfen oy vermediğiniz, unuttuğunuz bir bölüm varsa oy verin.
Unutmayın ki sizin yorumlarınız ve oylarınız beni yazmaya teşvik ediyor.
Keyifli okumalar dilerim.
~~
"Ya yapamadın işte Derya." Derya yüzüme allık sürerken söylenip duruyordum.
"Ne güzel çilek kız makyajı yapıyorum işte, çok tatlı oldun." Aynadan yüzüme baktım.
"Her yerim domates gibi kırmızı oldu, saçmalama." Sınıfın kapısının açılmasıyla oraya döndük. Öğle arasındaydık ve sınıfta tek ikimizdik.
"Ne yapıyorsunuz kız burada?" Bilal, Talha ve onların peşine Metin'le Gökhan sınıfa girdi.
"Çilek'e çilek kız makyajı yapıyorum." Derya hala yüzüme bir şeyler sürmekte meşguldü.
"Çilek zaten çilek kız." Önümüzdeki sıraya ters oturup bize döndü. Diğerleri de oturdular.
"Ya hayır bu, aşkım üşüdüm ceketini verir misin, makyajı." Birkaç şey yaptıktan sonra bıraktı. "Ta-da!"
Aynadan yüzüme baktım. Cidden güzel duruyordu, allığı biraz daha dağıtmıştı ve dudaklarımdaki ruj üşümüşüm de dudaklarım öyle kızarmış gibi duruyordu.
"Makyaja gerek yok. Her türlü güzel." Gökhan'ın dediğine güldüler, bense hiçbir şey demedim.
"Romantik birisi çıktı çocuğun içinden." Talha muhtemelen benden bir cevap almak için demişti ama ben yine bir şey demedim.
"Artık bittiyse kantine gidelim mi? Kahve içmek istiyorum." Herkes onaylayınca beraber sınıftan çıkıp kantine indik.
"Sen otur güzelim, ben sana alırım." Gökhan beni zorla sandalyeye oturtup sıraya girdi.
"Manyak bu çocuk." Diye söylendim.
"Valla gözü açıldı ama biraz geç açılmış gibi?" Bana ima yaptığını sonradan anlamıştım.
"Bilemem."
Hep beraber muhabbet etmeye başladık. Gökhan elinde iki tane kahveyle yanıma oturdu.
"Hani bize?" Kahveyi önüme koyarken Metin'e kaş göz yaptı.
"Size yok kardeşim. Kalk kendin al." Kendisi de kahvesini yudumlamaya başladı. Sinsice kendi kendime gülümsedim.
"Arkadaşlarını düşünmeyen adam mı olur? Ben alırım size kahve." Ayağı kalktığımda Gökhan'da hemen kalktı.
"Ben alırım."
"Hayır, sen almadın. Ben arkadaşlarıma kahve alırım." İtiraz etmesine izin vermeden sıraya ilerledim. Zaten öğle arasının ortalarındaydık, kuyruk çok uzun değildi.
"Çilek."
"Efendim?"
"Ya, bilmiyorum sadece ikimize almak istedim. Bu kadar tepki vereceğini bilsem tüm kantine kahve ısmarlardım." Gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Teen Fiction❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...