15. Bölüm

27.2K 1.4K 204
                                    

Selamlaar!
Hg, iyi ki geldiniz.

Keyifli okumalar. Vote vermeyi unutmuyorsunuzz yoksa küserim. cowmxowkx.


(He birde şey diyeceğim. Maç pazar günü olmuş gibi düşünün. Bugün de pazartesi. Hikayede yani dkwms.)

~~

"Ben de Çiğdem teyzeye bir şey oldu zannettim. Çok korkmuştum." Derya'yla derste konuşmuştuk. Ona dün neler olduğunu anlatmıştım.

"Evet, ben de aşırı korktum." Dedim.

"Demek abla oluyorsun he, Gökhan'la evlenme hayalleri kurarken sürpriz yumurta çıktı başına!" Diyerek güldü.

"Ya aslında kardeş falan istemem ama olmuş bir kere, yapacak bir şey yok. Aslında annemin daha çocuğu olmuyormuş benden sonra, mucize gibi bir şey onlar için. Onlar mutluysa ben de mutluyum."

"Bir şey olmaz, ben okul çıkışı size geleyim tebrik etmek için." Kafamı salladım. Teneffüs zili çalınca herkes gibi bizde ayağı kalktık.

"Maç ne oldu?" Şu an aklıma geliyordu. O kadar şeyin arasında unutmuştum. Derya'dan ses gelmedi. O sırada koridorun sonuna gelmiştik, merdivenlerden inen Gökhan'ı ve bizim çocukları gördüm.

"Çilek." Gökhan hızlıca yanımıza geldi. Derya'ya tekrar baktığımda bana kafasını iki yana sallayarak bakıyordu. Ne yani kaybettik mi?

"Gökhan." Ona dönüp, diyecek bir şey bulamadığım için ismini söylemiştim.

"İyi misin? Ne oldu dün?" Diye sordu hemen.

"Şey önemli değil, annem hamileymiş. O yüzden bayılmış." Dedikten hemen sonra devam ettim. "Siz ne yaptınız?" Sorumu sorarken Bilal ve Metin'e de baktım. Hepsinin yüzü düşmüştü.

"Nasıl ya?" Dedim hemen.

"Valla Çilek elimizden geleni yaptık." Dedi Metin başını eğerek. Kolunu Derya'nın omzuna atmıştı.

"Ya! Gökhan üzülme tamam mı? Aman boş ver be, kıçı kırık bir yarışma. Sen benim kalbimin basketbol şampiyonusun. Belki anlamı yoktur ama olsun." Hızlıca konuştum. Gökhan yüzüme bakıp gülümsedi.

"Yenmez olur muyuz be! Gökhan o kadar fena oynadı ki." Dedi Bilal.

"Oha gerçekten mi?" Kocaman gülümsedim. "Niye bana şaka yapıyorsunuz, aptal mısınız?"

"Biraz oyun oynayalım istedik." Dedi tekrar. Başımı hemen Gökhan'a çevirdim.

"İşte kocamsu!" Ellerimi havaya kaldırıp yumruk yaptım.

"Sana basket atarım demiştim." Kafamı aşağı yukarı salladım.

"Derya biraz dolaşalım mı?" Metin ve Derya bize el sallayarak yanımızdan ayrıldı.

"Bunlar da iyice oldular he!" Dedim ellerimi belime koyarak.

"Aynen, neyse ben Dora'yla İsmet'in yanına kaçayım. Görüşürüz!" Bilal'de havadan öpücük atıp yanımızdan ayrıldı. Yavaş adımlarla gülerek Gökhan'ın yanına geçtim.

Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin