47. Bölüm

11.8K 596 131
                                    

Selamlaarr. 💞💞

Nasılsınız?

Vote ve yorumları bırakmayı unutmayın. Hepinizi seviyorum..

UYARI: Bölümde cinsel sahneler bulunmaktadır..

~~~

[6 Ay Sonra - Mayıs]

"Geldim, geldim."

Gökhan ayağı kalkıp sarılmam için kollarını açınca, adımlarımı hızlandırıp kollarının arasına girdim.

"Mis kokulum."

Saçlarımı öptükten sonra geri çekildim. Dudağıma da öpücük kondurdu.

"Nereye gidiyoruz? Sürprizim var demiştin."

Gülümsedi, elimi tutup yürümeye başladı.

"Gökhan, söylemeyecek misin?"

"Sürpriz değil mi bebeğim? Gittiğimiz zaman göreceksin zaten."

Daha itiraz edecektim ama birkaç adım sonra lunaparkın kapısında durdu.

"Beraber vakit geçirelim."

Gülümsedim. Beraber içeriye girdik.

"Neye binmek istersin?" Diye sordu.

"Bende dönme dolaba binelim, en tepede öpüşürüz."

İmalı bakışlarını attıktan sonra bilet alma bölümüne gitti. Etrafa bakınarak onu beklemeye başladım.

Ay keşke bizimkilerle beraber gelseydik. Gerçi Bilal ve Hilal bugün baş başa olacağı için gelmezlerdi. Derya'da Giray ile olacaktı, haliyle Rümeysa'yla da Talha beraberdi. Herkes sevdiceği ile beraberdi.

"Geldim. Hadi binelim de öpüşelim."

Elimi tutup dönme dolaba doğru ilerledi. Akşamın serin bir saatiydi bu yüzden biraz kalabalık diyebilirdim. Neyse ki sıramız hemen gelmişti.

"Oha burası bu kadar yüksek miydi?"

Cama yaklaşıp aşağıya baktım.

"Çilek."

Kafamı Gökhan'ıma çevirdim.

"Efendim aşkım?"

Ellerimi tutup beni koynuna çekti. İtiraz etmeden başımı omzuna yasladım ve kokusunu içime çektim. Bir ay sonra ayrılacağımızı düşündükçe ağlamak istiyordum. Ondan uzak kalmaya dayanamıyordum.

"Seni çok seviyorum."

Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.

"Bende seni çok seviyorum."

Uzanıp dudaklarımı öptü. Başta minik minik olan öpücükler gittikçe arttı. Kendimi tamamen ona teslim ettim.

"Bu gece beraber kalsak olur mu?" Diye sordum.

Gitmeden onun kokusuyla uyumak istiyordum. Gidip de dönmemek vardı, korkuyordum.

Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin