Helloo!
Nabiyosunuzzz?Vote ve yorumları bekliyorum.
~~
"Gerçekten tam zamanında geldiniz yani!" Derya'yla beraber sınıfa iniyorduk.
"Ne bileyim önemli olduğunu, zil çalınca geldik işte yanınıza." Tam Gökhan'a cevap verecekken sürpriz yumurtadan çıkar gibi bizimkiler girmişti sınıfa.
"Yarım kaldı bir de ya of." Diye söylendim.
"Öyle düşünme," Dedi Derya. "Sorunun cevabını illa merak edecektir. Bu yüzden seninle tekrar konuşmaya çalışır. Öyle düşün."
"Mantıklı, konuşmak için bahane diyorsun." Dediğimde kafasını salladı.
Karşımızdan gelen İrem ve Serkan'ı gördük.
"Boş ver aşkım sen kafana takma. Hayvan insanlar aşktan meşkten anlamazlar." Bana yan yan bakarak yanımıza kadar geldi.
"Çilek gördün mü hoşlandığın çocuğun yüzünü?" Diye sordu.
"Neyden bahsediyorsun yine?"
"Aramıza girmek için Serkan'ı sürekli antrenmana çağırıp duruyor. Üstüne bir de kavga çıkartıyor. Yazık sen de bunu seviyorsun." Dediğinde sırıttım.
"Acaba ne zaman dünyanın senin etrafında dönmediğini göreceksin? Göz doktoruna gitsene." Daha fazla konuşmaya gerek olmadığı için yolumuza devam ettik.
"Mal bu ya her şeyi kendi üstüne alıyor." Derya kesinlikle haklıydı. Okulda yangın çıksa benim için yaktılar diyecek kadar aptaldı.
~~
Şey ben şom ağızlı değilim tamam mı? Ben bunları derken öğretmenler odasında ufacık bir yangın çıktığını bilmiyordum.
Yangın demeyelim de, hocanın birisi çakmağı bir yerlere değdirmiş yanlışlıkla, koltuklardan birisi birazcık yanmış. Bize de fizikçi söylemişti.
Son ders olduğu için zile az kala toparlanmaya başladık.
"Sınavlarda başlıyor, ne yapacağız ya?" Diye söylendi Derya toparlanırken.
"Çalışacağız gülüm, başka ne yapacağız?"
"Of of!"
Toparlandıktan sonra kol kola sınıftan çıktık. "Gökhan acaba ne yapacak?" Diye sordum.
"Ne konuda aşkım?"
"Yani, şimdi ben hoşlandığımı açıkça, pat diye çocuğun yüzüne söyledim. Arkadaş olarak görebilirsin de dedim hatta, acaba o bunlardan sonra ne diyecek?" Dedim tekrar.
"Valla hiç bilmiyorum, Metin'le İsmet sürekli diyordu. Soğuk bir tip, kızlara uzak diye. Sana nasıl davranır kestiremiyorum." Benim çocuğumun kızlarla işi yoktu evet!
"Hadi görüşürüz birtanem." Konuşa konuşa ayrılacağımız yere gelmiştik.
Yine aynı yoldan yürümeye devam ettim. Sahanın yakınlarına geldiğimde boş olduğunu gördüm. Bugün de boşa yürümüştük be of!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Jugendliteratur❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...