Hoş geldiniz canciğerleriim.
Keyifli okumalar diliyorum. 🍀~~
Çilek: Ne bileyim, sen gitme işte diyince evleniriz sanmıştım.
Kocacım Beysu: Ne?
Çilek: İşte sen bugün gitme kal dedin ya, evlenme teklifi edersin demiştim.
Kocacım Beysu: Hee. Posnqokxox
Çilek: Komik mi?
Çilek: Ben ciddiyim. Ama babanın bizi basması iyi oldu.Kocacım Beysu: Ne basması Çilek?
Kocacım Beysu: Sen ağlıyordun bende kolumu senin omzuna atmış oturuyordum.Çilek: İşte kocacım sarmaşdolaştık benim kayınbabam geldi.
Çilek: Neyse ya dur, aklıma Su geldi. Biraz ağlayıp geliyorum. (19.56)Kocacım Beysu: Çilek? Yapma ya geri gel hadi.
Kocacım Beysu: Of.~~
"Günaydın." Durakta oturan Derya'nın yanına gidip başımı omzuna koydum.
"Günaydın fıstığım, iyi misin?" Kafamı salladım sadece, dün konuştuğumuz için Su'yun öldüğünü biliyordu. Canım kızım, niye öldü ki?
"Moralim bozuk sadece, ne sınavı vardı bugün? Hiç bakmadım bile." Derken kafamı omzundan kaldırmıştım.
"Felsefe var, boş ver." Otobüs geldiğinde ikimizde oturduğumuz yerden kalkıp, diğer insanlarla beraber otobüse bindik. Sınavdan önceki teneffüs bir şeyler anlatırdı bana, bende aklımda kalanlarla bir şeyler yapardım. Felsefe sonuçta ne kadar zor olabilir ki?
~~
Sınav çok zor Allah kahretsin! Derya bana kitabın yarısını anlatmıştı ama aklımda kalanların hiçbiri yoktu. Şaka mı?
Oflayarak saçlarımı önümden çektim. Bildiğini yaz kızım, yapacak bir şey yok.
Desem de, kağıdın yarısından çoğu boş kalmıştı.
~~
"Oha bu kim?" Okul kapısına doğru giderken gördüğümüz manzarayla durmuştuk.
Metin, Bilal ve Gökhan vardı ama yanlarında da bir kız duruyordu. Kimdi bu?
"Benim içime bir öküz oturdu." Dedi Derya yine.
"Ben bir darlandım. Gitsek mi?" Derya başıyla beni onaylayınca beraber yanlarına gittik.
Metin Derya'yı görünce kolunu ona sarılması için açtı. Derya'da benden ayrılıp Metin'e sarıldı. Bak Gökhan görüyor musun? Böyle olabilirdik.
"N'aber güzelim?" Derya'nın Metin'in ona 'güzelim' demesine içi gittiğini biliyordum. Yaklaşık yüz kez anlatmıştı. Şapşal aşık kankam.
"İyiyim." Dedi sadece. Bende Gökhan'a biraz yakın durup kıza kısık gözlerle baktım.
"La kız öldü bakma öyle." Bilal'in kulağıma fısıldamasıyla bakışlarımı kızdan çekip ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
أدب المراهقين❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...