41. Bölüm

12.6K 752 122
                                    

Hoşgeldinizzz..
Yeni kurgumuzu yazmaya başladım, 20 bölüm yazana kadar veya tatile girene kadar kendim yazıp sonra yayınlamayı düşünüyorum.

Vote ve yorumları unutmazsanız çoook sevinirim.

39. Bölümün oyları çok düşük, unutmuş musunuz diye kontrol eder misiniz? 😽😽

Instagram: lahmacundora

Keyifli okumalarr..

~~

"Nasıl böyle bir şeyi yapar?" Gözlerimdeki yaşı sildim. Babamın bana akşam anlattığı her şeyi anlamıştım.

"Bilmiyorum. Baban beni ciddi ciddi istemiyor. Hem de aşırı ciddi."

"Saçmalık. Ben babanın yüzüne nasıl bakarım şimdi? Ne tepki verdiler?"

Yutkundum. "Hiç bir şey.."

"Çilek, söyle,"

"Senden ayrılmamı istedi ama ben ayrılmam dedim. Annemde baban sinirli sonra konuşursunuz dedi." Küfür mırıldandı.

"Çilek, ben önce babamla konuşup sonra senin babana kendimi affettireceğim. Tamam mı güzelim? Hepsini halledeceğim." Ayağı kalktı. "Sen okula gir."

"Hayır Gökhan, seni bırakamam," Ayağı kalkıp elini tuttum. "Olmaz."

"Çilek.."

"Olmaz dedim, bende seninle geleceğim." Kafasını salladı.

~~

[2 Saat Sonra]

"Sigara içtiğini bilmiyordum.." Şehri tamamen görebildiğimiz yere gelmiştik. Yerde oturuyorduk.

"Çok sık içmem, stres olduğumda içiyorum." Gergindi, babasının yanından yeni ayrılmış sayılırdık. Kabus gibiydi.

"Hiç içmesen?" Diye sordum.

"İçmem. Şu an içmem lazım ama." Yanına yaklaştım.

"İçme, onun yerine bana sarıl lütfen." Bana döndü. Sigarayı atıp kollarını bana sardı.

"İyi misin?" Dedim.

"İyi olurum." Yanaklarını okşadım.

"Her zaman yanındayım."

~~

2 Saat Öncesi

"Babamla görüşmek istiyorum." Gökhan elimi sıkıca tutmuş, giriş kattaki kadınla konuşuyordu.

Etrafı incelerken bu adamın cidden zengin olduğunu fark etmiştim, ama bana ne? Bize engel oluyordu. Böyle kayınpeder olmaz olsundu!

"Buyurun Gökhan Bey."

"Gidelim." Dedikten sonra yürümeye başladı. Elimi asla bırakmıyordu, bende çekmiyordum. Benden güç almaya çalıştığını hissediyordum.

Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin