Selam çocuklar cowkxow.
Ya kaç seferdir yazıyorum bölümleri ama silip silip durdum. Neyse,Keyifli okumalar.
~~
"Dandini dandini dastana, danalarda girdi yine bostana. Daha ne kadar uyutabilirsin beni abuk sabuk masallarla?" Kahvelerimizi masaya bırakıp oturdum.
"Şükürler olsun bu haftanın son sınavı da bitti." Dedi Derya. İngilizce sınavı ikinci dersteydi ve şimdi daha yeni olmuştuk.
"En iyi geçen sınavım İngilizceydi. Hiçte çalışmadım." Saçlarımı arkaya atıp güldüm.
"N'aber kızlar?" Metin Derya'nın yanına oturup kolunu omzuna attı.
"Ayıp ama bizim kocamız yok, böyle şeyler yapmayın." Üzgünce onlara baktım.
"Nasıl yok Gökhan boru mu?"
"Kim boru?" Gökhan gelip yanıma oturdu.
"Çilek kocam yok diyor da, ona diyorum, sen necisin burada?" Diyerek güldü Metin.
"Ben kimse değilim ki." Ciddi mi diye kafamı ona çevirip baktım.
"Kimse değil misin?" Diye sordum.
"Neyinim ki ben senin Çilek?" Normaldi ses tonu, farklılık yoktu. Ne diyeceğimi bilemediğim için bir şey söylemedim. Önüme dönüp tırnağımın kenarını soymaya başladım.
"Çilek şaka yapmıştım." Ellerimi tuttu ama geri çektim.
"Sorun yok. Ben sınıfa gitsem iyi olur." Ayağı kalktım. Bu konunun şakası bile, beni istememesinin şakası bile bana çok ağır geliyordu.
"Çilek konuşalım dur." Kolumu tutunca ona dönmek zorunda kaldım.
"Efendim?" Sakindim, en azından şu anlık.
"Cidden şakaydı, sınavdan yeni çıktık bu gergin hava dağılsın istedim." Beni kendine çekip sarıldı. Bunu beklemiyordum.
"Kırılma bana, seni üzmek en son isteyeceğim şey." Saçlarımı okşadığını hissettim. Acaba bunları içinden geldiği için mi yapıyordu?
"Sorun yok demiştim." Yüzüme baktı.
"Hayır var, bir daha yapmayacağım söz veriyorum." Gülümseyip yanağımı sıkınca dayanamayıp güldüm.
"Tamam söz verdin." Zil çalınca ayrılmak zorunda kaldık. Ders Felsefeydi.
~~
"Çilek hadi kalk." Derya'nın omzumu dürtmesiyle uyanmıştım.
"Ne oldu?"
"Kaç derstir uyuyorsun kızım, öğlen oldu." Esneyerek doğruldum.
"Tuvalete gidelim de, sonra yemek yemeye gideriz." Kafasını salladı. Kol kola girip beraber bizim kattaki tuvalete girdik.
İrem'i ağlarken görmeyi asla beklemiyordum. İki arkadaşı başında onu sakinleştirmeye çalışırken, o simsiyah olmuş gözleriyle ağlamaya devam ediyordu. Yüzümü yıkayıp aynadan saçlarımı düzelttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Novela Juvenil❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...