Hello!
Hoş geldiniz. Vote ve yorumları unutmayacağınıza söz veriyorsanız başlıyorum.İyi okumalarrr.
~~
Yaklaşık bir saat sonra tekrar kitaba küsüp telefonumu elime aldım. Bildirimleri sıra sıra kontrol ederken Gökhan'ın hikayemi beğenip, bir de yanıt verdiğini gördüm.
@ gokhankoray7 hikayeni beğendi.
@ gokhankoray7 hikayene yanıt verdi.
"Allahım şükürler olsun." Diyerek hemen mesaj sayfasına girdim.
@ gokhankoray7 : QPMXOWKXOWJXW
@ gokhankoray7 : Millet yanlış anlamaz mı?@ cilekimben : Anlasın nolcak?
Bu sefer beni bekletmeden, hemen mesajı görmüştü.
@ gokhankoray7 : Ders çalışıyordum bu yüzden biraz geç gördüm.
@ gokhankoray7 : Kusura bakma.@ cilekimben : Ayol niye kusura bakayım?
@ cilekimben : Kusurun mu var senin aa.@ gokhankoray7 : PQMDOWKXWPXZPW
@ gokhankoray7 : Sen çalışmıyor musun?@ cilekimben : Çalışıyorum da, anlamıyorum, olmuyor işte beceremiyorum.
@ gokhankoray7 : Sayısal sevmiyor musun?
@ cilekimben : Sadece biyoloji sevmiyorum, bir de fizik. Matematiğim o kadar da kötü değil.
@ cilekimben : En azından konuyu anlayabiliyorum.@ gokhankoray7 : Benim fiziğim iyi değil ama biyolojiden anlarım.
@ gokhankoray7 : Yardım istersen diye dedim.@ cilekimben : Bu şey miydi? Film falan izleriz gibi, alt mesaj var mı?
@ cilekimben: Ayrıca fiziğim iyi değil ne demek? Müthiş.@ gokhankoray7 : Hayır. Arkadaşın olarak yardım etmeyi teklif ettim sadece.
@ cilekimben : Hı hı aynen. Arkadaş.
@ gokhankoray7 : Arkadaş değil miyiz?
@ cilekimben : Değiliz tabi, kocamsın sen.
@ gokhankoray7 : Ben bu konuyu kapatmaya çalıştıkça sen daha da üsteliyorsun.
@ gokhankoray7 : Arkadaş olup iyi anlaşabiliriz.@ cilekimben : Evlenip iyi anlaşsak?
@ gokhankoray7 : Bence ikimiz de derse geri dönelim. Kolay gelsin.
@ cilekimben : Off. Kalbim çıt gözyaşım pıt.
@ cilekimben : Kırıldım.~~
"Haydi aslanım kolay gelsin." Metin'in omzuna vurduğumda gülümsedi.
"O neydi lan? Sinek falan mı dokundu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Teen Fiction❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...