8. Bölüm

27.9K 1.4K 143
                                    

Hosgeldiniz.
Muck.

Vote vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayın. İyi okumalar dilerim.

~~

Elimdeki kahveleri masaya koyup oturdum. Öğle arasındaydık ve Derya'yla kantine gelmiştik.

"Ayy nasıl iyi geliyor anlatamam." Dedim kahvemden bir yudum aldıktan sonra.

"Zaten sürekli içiyorsun."

"İşte her seferinde âşık oluyorum," Dedikten sonra tekrar içtim. "Ee dün bir şey oldu mu?" Diye sordum.

"Metin'le mi?" Dedi.

"Evet başka ne olacak."

"Yani konuştuk normal. Kim sana böyle bir şey dedi diye sordum."

"Söyledi mi peki?" Dedim.

"Kızın ismini bilmiyorum ama İrem'in yanında birkaç kez görmüştüm. Okulda gösteririm sana demişti." Başımı ağır ağır salladım.

"O kokuşmuş kaşar peyniri her bokun altından çıkmazsa olmaz zaten."

"Antremandan sonra gelecekti."

Kahvelerimizi bitirene kadar sohbet ettik. Sonrasında bahçeye inme kararı aldık, önce sınıftan hırkamı aldım çünkü havalar artık soğuk olmaya başlamıştı.

Beraber kol kola bahçede dolaşmaya başladık.

"Şu aldığın çoraplardan benim de almam lazım. Artık soğudu havalar iyice, çorapsız üşüyorum." Dedi Derya.

"Ben seni götürürüm alırsın. Dün bu kalpli olanın yırtıldı ama yedeğini giydim."

"Bu cidden güzel ama bana gitmez ya, başka tarz bulup alırım ben." Kafamı salladım.

"Kar ne zaman yağar acaba?" Diyerek havaya baktım.

"Daha çok var." Dedi. Ofladım.

"Kızlar!" Metin'in sesini duyunca ona doğru döndük.

"Antreman bitti mi?" Diye sordum.

"Evet bitti, yeni çıktık."

"O zaman ben kaçıyorum. Çok özledim Gökhan'ımı, bugün hiç görmedim." Dedikten sonra el sallayarak yanlarından ayrıldım. Ben giderken arkamdan Metin'in sesini duydum.

"Sınıftalar!"

~~

Sınıfın önünde geldiğimde kapıyı açtım. Ter kokusuna yüzümü buruşturdum ama Gökhan'ım buradaydı.

"Selam." Diyerek içeriye girdim. Gökhan sırasında oturmuştu, havlusu omuzlarında dinleniyordu.

"Hoş geldin Çilek." Yan sırada sohbet eden Dora ve İsmet'e gülümsedim. Gökhan'ın önündeki sıraya oturdum.

"N'aber kız?" Bilal'e döndüm. Yanımda oturuyordu.

"İyidir senden n'aber?"

"Valla Gökhan yordu bizi ama iyiyiz. Turp gibiyiz." Dedi.

"Metin nerede hemen ortalardan kayboldu." Bu sefer konuşan Talha olmuştu.

"Ben bahçeye inerken gördüm." Diyende yine takımdan, geçen de tanıştığım kişilerden birisiydi. İsmi neydi, heh Eren.

"Sen nasılsın?" Elimi çeneme koyup Gökhan'a baktım.

"İyiyim, yorulduk biraz ama değdi. Sen?"

Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin