4: OKYANUS

86.5K 1.6K 909
                                    

Bölüm repliği: "İnan bana gelmeseydim o güzel dudağına yapışırdı"


...


"Bak, kim olduğun umrumda değil. Ama yardımına ihtiyacım var sonra ne istersen yaparım, lütfen"

Tarık, yani Yaman'ın arkadaşı telefonumu almama ve burdan kurtulmama yardımcı olabilirdi. Benimle aynı gözleri taşıyordu, koyu yeşil gözlerinin içi parlamıştı söylediğim şeyle.

"Ne istersem yapar mısın?" Söylediğim şeye dalga geçerek gülmüştü ve bana daha fazla yaklaşmaya başlamıştı. Önüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına atmaya çalışırken elini tuttum ve sertçe kendimden uzaklaştırdım.

"Dokunma"

"Tamam tatlım kızma, Yaman'ın işi bitince bendesin zaten"

Ne bok saçmalıyor lan bu?

"Siktir git başımdan. Hayırdır ben öyle elden ele geçen kız gibi mi duruyorum?!"

Yanından geçip gittiğimde arkamdan bişeyler söylemeye başlamıştı.

"Tüh yazık oldu bana... Yaman bana öyle demişti ama? Bu arada her zaman ki escortlar gibi değilsin bakıyorum da, dik başlısın"

Arkam dönük bir şekilde onun söylediklerini öfkeye dönüştürdüm ve üstüne doğru yürümeye başlamıştım.

"Sen kimsin lan! Hangi hakla bana bunları söylüyorsun aşağlık adam!" Yaman'ın dün bana yaptığı gibi parmağımı ona doğru doğrultarak ağzıma geleni sayıyordum.

Tarık şerefsizi bakışlarıyla beni küçük görüyordu ve bir anda arka doğru baktı ve yanımdan gitti.

"Vayy Yaman hoşgeldin kardeşim"

Sıçtım.

Dediklerimi duymuş olmalıydı ve arkadaşına dediğim şeylerden dolayı canımı yakacaktı kesin. Neden erken gelmişti ki şimdi?
Korkuyla arkamı döndüm ve gülümsemeye çalıştım.

Yaman yanında adamlara ellerinde alışveriş poşetleriyle bize bakıyordu. Tarık, Yaman'a sarılmıştı.

"Dik başlı bulmuşsun bu sef-" Bana doğru bakarak söylemişti bunu ve Yaman sözünü kesmişti.

"Sus. Sus Tarık. Aylin konuşmamız lazım hadi"

"Aylin... Güzel isim" Yanlarına doğru gelirken söylemişti bunu ve bizden önce içeriye girmişti.

Yaman'ın kolundan hafifçe tuttum ve gözlerinin içine bakarak,

"Lütfen şimdi konuşalım"

Başıyla onayladı ve elindeki büyük kutuyu adamlardan birine verdi ve belimden tutarak havuzun yanına doğru geçtik.

"Tarık pencereden bakıyor, yakın davran"

"Ne?"

Tam arkamızdaki pencereye doğru dönecekken boynumdan tutup yanağımı öpmeye başladı. Anlaşılan, Tarık beni yanlış anlamıştı ve Yaman'ın dediklerini bu çapkın şerefsiz gidene kadar uygulayacaktım.

Mafya Tutsağı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin