28: TAHRİK

36.2K 417 50
                                    

"Ne zamandır konuşuyorsun siz?"

Serenle aradayken dalga geçerek konuşuyordum ve ağzından laf almaya çalışsamda geçiştirip duruyordu.

"Hastanede işte aman boşver yanlışlıkla oldu ve bişey yok aramızda"

"Tabii yanlışıkla kucağına düştün yanlışlıkla öpüştünüz"

"Of Aylin! Öyle konuşmak için gelmiş tek kalınca boşluğumuza geldi sanırım bilmiyorum bir anda oldu işte"

"Üf aman ne kastın be"

"Neyse bar meselesine gelelim, Yağız'la ne konuştunuz?"

"İzin vermiyor, ikna edeceğim. Kendisi İtalya'da hayatını yaşarken ben burda tek bir gece içmek istiyorum çok mu?"

"Normal bişey ama... Bilemiyorum, aile yapıları da garip ve artık ailenin üyesisin"

"Değilim"

"Ne?"

"Değilim işte, aramızda doğru düzgün bişey olmuyor"

Haklıydım, yani daha değildim bence her ne kadar onlar öyle de görse ve hazır mıyız bilmiyorum. İkimizde daha çocuk gibi davranışlar sergiliyoruz, seksten başka bişey yapmıyoruz. Çünkü başımızda Yaman ve Serdar bey var.

"Evlilik teklifi etme-"

"Etsede kabul etmem"

"Her türlü onunsun ama"

"Oğuz piçi yüzünden evet ama kendiside etme meraklısı değil evliliğe"

İtalyan kızlarla sevişiyordur şuanda belki? Çapkın birisi. Fazlasıyla.

"Önceki hayatını duymuştum... Neyse"

"Ne? Ne var? Hemen söyle"

"Ya bilirsin karı kız hayatı çokmuş, bir kaç yıl önce düzelmiş öyle"

"Belli..."

"Yağız yine iyi hatta gayet normal ama Yaman şerefsizinin geçmişi, biliyorsun"

"Orospu çocuğunun kızı var!"

"Ştt tamam bağırma"

"Sinirleniyorum ama piç kurusu"

Düzgün insan karşıma tam çıktı diyorum geçmişi berbat oluyor onunda. Ama en doğru yoldayım, Yağız en kalitelisi.

"Şey aklıma gelmişken, Serdar Derenoğlu'nun hesabını takip ediy-"

Cümlemi bitirmeden telefonunu uzatmıştı ve masadan bir kaç dakikaya geleceğini söylerek kalkmıştı. Seviyorum bu kızı...

Her zamanki gibi şifresi yoktu ve instagram'a girip hesaba bakmıştım.

Aile yemeği, kutlamalar, dernek vb tarzı şeyler vardı ve aile fotoğraflarının hiç birinde Yağız yoktu. Yaman'ın pc'sinde baktığım fotoğraflarda vardı ve o fotoğrafları Serdar bey paylaşmamıştı. Ne bu Yağız nefreti?

 Ne bu Yağız nefreti?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mafya Tutsağı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin