7: SINIRLAR

60.8K 1.1K 305
                                    

Bölüm repliği: "Sınırlarında dolaşma... Tahrik ediyorsun"

...


Durgun ve hevesim çöp olmuş bir şekilde asansörden çıkmıştım ve uzun sessiz koridorda Yaman'ın odasına doğru ilerledim.
Odasının kapısını çaldığımda ilk başta cevap vermemişti. İkinci kez çalmaya başladığımda sesi nefes nefese gelmişti.

"Cevap vermiyorsam müsait değilim demektir!"

Bu adam niye böyle ya? Ne yapıyordu içerde?

"Yaman, benim Aylin"

5-10 saniye sonra kapıyı pantolonunu düzelterek açmıştı. Şüphelenmemek elde değildi. Yüzü yine ciddiydi ama şuanlık konu ben olunca daha da düzdü.

"Girebilir miyim?"

Kapıyı biraz daha açtı geçmem için ve içeriye girmiştim. Ferahtı ve yine boydan cam, odanın sağ tarafında geniş bir toplantı masası vardı.

"Neden geldin?"

"Gelemez miyim?"

"Gelemezsin"

Kırılmıştım, ama haklıydı. Yüzüm hafifçe pişman olmuşcasına bir ifade aldı ve Yaman masasına doğru geçti.

Koltuğuna genişçe oturdu ve ben halâ ona soru sormakta çekiniyordum.

"Ne söyleyeceksen söyle. İşim var"

"Birşey demiyecektim, sıkıldığım için gelmiştim"

"Burası eğlence mekanı mı?!"

"Hayır beni yanlış anladın-"

"Aylin hadi uğraştırma beni çocuksu davranışların bittiyse eve git. Bir daha adamları böyle boş şeylerle uğraştırma"

"Bırak o zaman beni. Sıkıldım evde telefonumda kayıp yapacak bişey yok!"

"Kaybetmeseydin. Haketmemene rağmen verdim, sorun sende"

"Üniversiteye geri başlamak istiyorum, aktif hâle getirmem için karşıya gitmem lazım"

"İyi gideriz bir gün"

"Tek başıma!"

"Seni bırakırsam İzmir'e siktir olup gidersin! Ailenin evinden seni sike sike çıkartmamı mi istiyorsun!"

"İşim gücüm yok senin gibi mafyanın elinden mi kaçacağım sanki!"

"Bana bağırmamanı kaç kere söyleyeceğim lan"
Masaya vurarak ayağa kalmıştı. Karşısına geçtim ve iri yarı bedeninin yanında küçücük kalınca korkmuştum ama kısasa kısas.

"İki günde hemen bağırmaya alıştın bakıyorumda? Çok beğenmiyorsan bırak gideyim"

Alaycı bir şekilde bakış atınca dayanamayıp göğüsüne vurmuştum.

"Sen salak bir kuralcısın! Aptal aptal davranma! Tek derdin sevişmek değil mi lan!"

Bileklerimden hafifçe tutarak durdurmuştu ve bedenimi nasıl becerdiyse havaya kaldırmıştı.

"Yaman! İndir beni aşağı!"

Kapıya yakın yerde indirdi ve kapıyı açıp çıkmamı bekledi.

"Akşam arkadaşım gelecek. Eve git ve sakın başka yere uğramak için adamlara duygu sömürüsü yapma"

Kapıya doğru ilerledim ve yanından geçerken yüzüne bakıp "gerizekalı" Diye mırıldandım, duyduğuna yemin edebilirim ve duysun umrumda değil.

Mafya Tutsağı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin