Bu akşam Derenoğul'larının her ay yaptığı gibi yine aile etkileği olacaktı ve benimde gelmem lazımdı, hem tanışmış olacaktım hemde artık ailenin üyesi olduğum için katılmak zorundaydım. Geçen seneden beri ailenin üyesiydim...
Gün boyu mağazadan mağazaya dolaşmıştık ve hayatımda görmediğim, bakmaya cesaret edemeyeceğim markalar şuan ayağımın altınaydı. En son Victoria and Rolf marka, siyah kolları tül ve gül dekorlu elbise sevmiştim. Üstümdeki duruşu güzeldi ve Yağız'a göre her giydiğim şey mükemmeldi ve hepsini almıştık.
"Emin misin? Yani ilk tanışmada ağır değil dimi?"
"Hayır gayet zarif... İçinde sen olduğun için daha da şık olmuş"
"Teşekkür etmekten başka bişey bulamıyorum, kırıcı olmuyorum umarım"
"Kıracaksan sen kır Aylin, gülümsemen yeter"
Yine bişey diyemedim ve yine gülerek geçiştirirdim. Mağazadan çıkmıştık sonunda ve arabaya geçmiştik. Aklıma daha yeni gelmişti; Hande ile ne konuştuğu ve onunla konuşurken taşıdığı kutu neydi?
"Yağız bişey soracağım"
"Hı?"
Yola bakıyodu ve ön taraftaki aracın geçmesini bekliyordu.
"Handeyle ne konuştun o gün? Ve o kutuda ne-" Sözümü arkamızdan hafifçe çarpan araç kesmişti.
"Bir dakika"
Arabadan inmişti ve önümüzdeki aracın geçmesini beklemeden arkadaki aracın bize hafifçe vurmasından dolayı Yağız arabadan "hay belanı sikeyim senin" Diyerek yanına gitmişti.
"Yağız dur boşver, abartma"
Çoktan gitmişti ve camı indirmiştim ve başımı sarkıtarak Yağız'ın arkamızdaki şoförle konuştuğunu fark ettim, tartışıyorlardı.
İlk başta yanına gitmeyecektim klasik yol kavgası olduğu için ama karşı tarafın yanında gelen kızı görünce bende inmiştim.
Gayet özgüvenli ve cesaretli bir şekilde yanına gitmiştim ve koluna girip konuya dahil olamaya çalışırken kıza bakıyordum, o da Yağız'a bakıyordu. İlla şurda bağırıp "biz beraberiz hanımefendi, yanınızdakine bakın" Demek mi lazımdı? Sonra ben zorba oluyorum...
"İki saattir geçmen için sinyal veriyorum, acele edip ısrarla arkamdan çarpıyorsun kardeşim"
"Önün boş hızlı geç sende lan züppe!"
"Hayırdır lan! Senin karşında sıradan insan mi var sanıyosun! Önüm boşta ben mi geçemedim şerefsiz!"
"Tamam Yağız, beyefendi uzatmayın ve farkındaysanız suçlu sizsiniz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Tutsağı +18
RomanceUyarı: Cinsellik seviyesi aşırı yoğun, kurgu karışık, yetişkin kurgusu ve hassas kişilerin okumaması tavsiye edilir.