Yarım saate yakın odada öylece durmuş yağmurun yağmasını izliyordum. Telefonumu aşağıdan almaya gitmek için kalktım ve üstümde; beyaz gömlek üstü gri siyah desenli süveter ve pileli mini etek vardı. Biraz lise-old money karışımı olmuştu ama beğenmiştim yaptığım kombini.
(Görsel eklemeyeli olmuş baya)
Odadan çıkacakken kapı çalmıştı ve gidip kendim açmıştım. Yağız kapının kenarına yaslanmış beni bekliyordu. Görür görmez yine baştan aşağı incelemişti. Rahatsız edicide olsa aynı şeyi insanların yüzünü incelerken yapıyordum ve empati kurunca çok fazla umursamıyordum.
"Dışarıda yeriz ne dersin? Başka seçenekler de söyle sen ne istersen yaparız. Yeter ki rahat hisset-"
"Lütfen şimdi konuşma. Sadece ne sen ne dersen onu yapacağım zaten"
Bu erkekler ne zamandır alıngan olmuştu? Yüzü saniyesinde düşmüştü ve cevap vermeden aşağı kata doğru ilerledi. Şimdi ona ne istersen yap dediğim için mi böyle davranıyor? Senin için; onca şeyden sonra aynı gün içinde teklifler sunup rahat etmeni sağlarken sen susturdun onu. Özür dilemek zorundasın. Suçlusun. Bencilsin. Ailen haklıydı, doğman bile hataydı. Özür dilemeyi bile beceremeyen yaşamayı mı hak edip ayakta duracaktı?
"Bu arada şey... Tarzın iyiymiş"
Çok ciddiyim baya iyi olmuştu. Sadelik daha da şık yapıyordu kombinleri.
Ah evet o mükemmel egom özür dilemeye cesaret edemeyip yine kıyafet, moda'ya sarıyor."Üniversiteni hallettim. Haftaya başlıyorsun"
"Nasıl yaptın! Yani şey benim gitmem gerekmiyor mu?"
"Soyadım yeter Aylin... Önden geç"
Vay be o derece mi zenginsiniz mafya beyler? Altınızda dönen haltları öğrenseler soyadınız lekelenir. Ve ilk kez soyadım yerime adımı kullanmıştı.
Önden geçtim ve yağmura yakalanmadan merdivenden iner inmez arabaya binmiştik.
Evden çıkmıştık ve Yağız konuşmadığı için biraz boşluğa düşmüştüm. Susturduktan sonra konuşmasını isteyen bir zavallıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Tutsağı +18
Storie d'amoreUyarı: Cinsellik seviyesi aşırı yoğun, kurgu karışık, yetişkin kurgusu ve hassas kişilerin okumaması tavsiye edilir.