19: KALP

28.3K 551 73
                                    

Ben Yağız'a tutulmuş bir şifacıydım; Yağız hayata tutunabilecek miydi ki?

Hastane koridorunda ağlayarak Yağız'ın iyi olmasını istiyordum. Piç kurusu Yaman omzundan vurmuştu ve durumunun şuan iyi olduklarını söyleseler de Yağız hariç kimseye inanmam.

"Aylin, hadi yarın normal odaya alırlar o zaman gelirsin tekrar. Eve götürmemi ister misin?"

Tarık yanıma gelmişti ve eve gitmem için ısrar ediyordu. Erdem, Tarık ve ben sadece vardık hastanede ve Serdar bey'in umrunda olmamıştı resmen bu durum, Yaman'ın iyi olup olmadığını sormuştu gerizekalı!

"Hayır... Zorlama."

"Bak Yağız'da gitmeni isterdi, hem durumu iyi dedik. Burda durmanın faydası yok."

"Tarık zorlama! Burdan sapasağlam çıkana kadar gitmeyeceğim."

"Tarık hakl-"

Erdem çok biliyormuş gibi konuşmaya başladığında sözünü bıçak gibi kestim.

"Sen sus! Benimle ilgilenmek yerine onları ayırabilirdin! Bu hâle gelmezdik!"

"Ben mi suçluyum şimdi? Bunlar hep böyle, ayırdım yine aynılar!"

"Erdem bağırma kıza!"

Susmuştu sonunda ve yanımıza hemşire geldiğinde koşar adımlarla yanına gitmiştim.

"Yağız iyi mi? Girebilir miyim yanına? Bilinci açık değil mi?"

"Sakin olun hanımefendi, durumu iyi Yağız bey'in. Biraz derin ya-"

"Off... Kahretsin! Görmek istiyorum!"

"Kurşun derin girmiş ama durumu gayet iyi şuanda ve bilinci zamanla açılacak, ilaç verdik ağrısının geçmesi için."

"Şimdi yanına gidebilir miyim?"

"Uyuyan hastanın yanında ne yapacaksın?"

Yine konuştu Erdem bozuntusu. Tarık susması için tekrar uyardı ama dediği mantıklı da olsa yanında olmak istiyordum.

"Gidebilirsin, kısa süreliğine."

"Teşekkür ederim, çok sağolun!"

Başıyla onayladı ve içeriye girerken uygun şeyler giymem lazım olduğu için bir odaya geçip hazırlanmıştım.

İçeriye girerken o hastane odası kokusu midemi bulandırıyor ve kötü hissetmeme sebep oluyordu. Gün doğumu başlamış olsa gerek; içeriyi turuncu gün ışığı kaplamaya başlamıştı.

Omzunun bir bölgesi sargılı, kablolar vardı göğsünde.

O kadar günahsız ve masum uyuyordu ki... Saatlerce izleyebilirim. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Biri için bu kadar etkileneceğimi asla düşünmezdim...

"Yağız bey'in genel sağlık kontrolünü yaptığımızda çıkan şeyleri dinlemek ister misiniz yoksa yarın raporu getireyim mi efendim?"

Yağız hasta mıydı? Hayır... Öyle bir şey yok.

"Y-yağız'ın neyi var? Şimdi söyleyin lütfen."

"Bilmiyormuşsunuz... Kendisi veya ailesi açıklar isterse."

"Sevgilisiyim. Artık söyler misiniz?"

Sevgilisiyim? Aynen Aylin, hızlı mısın sen biraz ?

"Kalp ritim bozukluğu, arada bir tedavi için geliyordu, son bir aydır gelmiyor. Çoğu zaman zararsız ama hayatı tehlike yüksek. Maalesef ameliyat sırasında da kalbi yavaşlamaya başladı ama şuan gayet iyi."

Mafya Tutsağı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin