51: İNİLTİ

25.2K 283 17
                                    

Bir kez daha günahın şerarelerini damarlarımızda ayaz misali dolaştırdık.

"Yağız... Canım acıyor!" Göğüslerimi öyle sert ısırıyordu ki haz yerine acı hissetmekten başka bir şey yoktu.
Mavi ışığın altında öncekinden daha da kaslı olan çıplak bedeni terlemişti ve hiç beklemeden bir anda içime girmişti.

Üstüme doğrulmadan belimden tutarak kendisine çekip içime gel git yapıyordu ve kendisinin de kısıkca inlediğini duyar duymaz girişime gereğinden fazla kalın aleti en derinlerimde olunca çığlık atmıştım.

"Ahh!"

"Hiç... Sikeyim, hiç değişmemişsin" Odanın içinde yankılanan bir nevi alkış sesine benzeyen dolduruşları öylesine çok artıyordu ki inlemememi bile geçiyordu.

Belimden tutmaktan vazgeçip göğüslerimi parmaklarının arasına alarak tekrardan çekmesiyle bedenimin yay gibi gerilmişti. Tamamını avuçlayıp tutunarak içime sıcak aletini uzunca bırakıp daha da büyümesini sağlıyordu.

Her girişinde dar girişim kalın aletini kavradığı için ara sıra kendiside kısık kısık inliyordu. Kadınlığımdan tamamen çıkıp giriyor; acıyı her noktama yayıyordu.

"Öldüreceğim bu yatakta seni Aylin"

"Yağız! Ahh devam et"

"İçin yanıyor... Cehennemine muhtacım" Göğüslerimden birine dudaklarını yaklaştırdı aletini içime vurarak acısını öperek dindirmişti. Nefes alma düzenim dengesiz olmaya başlamıştı ama her saniyesini girişimde hissedince bağlanıyordum ona.

Belimden tutup marifetli elleriyle yatakta tek hamlede istediği pozisyona sokmuştu. Bir anda bacaklarımın altına yastık koyup kalçama hafifçe vurduktan sonra daha dikleştirip sırtımı yatağa gömmüştü.

"Canımı acıtıyor bu..."

"Amacım bu, biliyorum"

Ön taraftan kadınlığımla oynayıp arka deliğime erkekliğini sürtmesiyle irkilmiştim.

"Dayanamıyorum" Az önce yaptığı pozisyonu tekrar bozmuştu ve bacaklarımın arasına geçip kollarının etrafına beyaz bacağımı alıp kendisine çekmişti. Yataktan gelen hafif bir tıkırtı sesini umrusamadan dolgun dudaklarını kadınlığımla birleştirmesiyle elimi başına götürüp uzakaştırcakken klitorisime dil darbesiyle çıkan yalama sesiyle durdurmuştu. Yavaş yavaş acısını hissetmez oluyordum, sadece ara sıra tepeme dişlerini sürttüğü zaman boğukca inliyordum.

Başını çekip o hırçın dalgalarını kaşlarını çatarak baktığında nefes nefese ne olduğunu sordum.

"Islanmanı bekliyordum"

Bacaklarımı birleştirip girişimde olan parmağını engelleyecekken iki parmağını da içime sokup inlememi beklemeden bir yandan sokuyor, bir yandanda diğer eliyle tepemi okşuyordu.

"Yağız! Kahretsin ahh! Dur artık Allahın belası!

Kasıklarımda yanmalar hissedince elini ittirip elimi alnıma koyup titreyen bedenimi kasyamay başlamıştım. Acıyla kıvranırken boynuma doğru yaklaşıp hırltılı nefesiyle sözlerini bahşetti.

"İlaç kullan"

"Yağız, sakın. Hem..." Geçen sene boyunca hiç hasta olmamıştım ve kimse bilmiyordu bu durumu. Meriçleykende öyle davranmaya devam etmiştim ve şimdi hiç hamile kalamayacığım aklıma gelince yüzüm düşmüştü.

Mafya Tutsağı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin