1: KUMAR

207K 2.6K 1.4K
                                    

Bölüm repliği: "keşke seni hiç sevmeseydim, o zaman bunlara katlanmazdım"

...

"Hazırım, siz nerdesiniz kaç dakikaya gelirsiniz?"

Telefonda arkadaşım Seren'le konuşuyordum. Bu gece lüks bir bar'a gidecektik.
Daha doğrusu Seren ve ben alt katta eğlenecek, Oğuz ve Kerem kumar oyanacaklardı.
Hiç kaybetmemişlerdi şu zamana kadar ve en son ki oyunda oynadıkları kişi ile tekrardan yarışacaklar diye biliyordum.
Onların konusuna hiç dahil olmazdım arada bir nasıl gidiyor diye sorardım ve bu kumar işinden rahatsız olduğumu bildikleri için çağırmazlardı bile.
Ama bu sefer çok fazla ısrar etmişlerdi, resmen zorla oraya gidecektim.

"Tamamdır gelmek üzereyiz zaten sen aşağı in istersen, bu arada güzel giyindin değil mi? Önemli bir gece olacak senin için"

"Alt tarafı bar Seren? Olmaya çalıştım işte"

"Tamam tamam atarlanma hemen, neyse kapatıyorum sokağa yaklaştık"

Dedi ve telefonu aceleci bir şekilde yüzüme kapattı. Hiç bir zaman böyle davranmadı resmen grubun bebeği giyidim ama son bir kaç haftadır nadir görüşüyor, arada bir atışmalar yaşıyorduk.
Genellikle beni zorla bir mekana götürüyorlardı ve masada öylece oturuyorduk. Çok saçma harketeler yapmaya başlamışlardı. Bana karşı tavırları sanki ölecekmişim de son kez vedalaşıyor gibiydi.

Odamdan çıkmadan önce aynada kon kez kendime baktım ve her zaman ki gibi büyük bir gülümseme bıraktım, günümün kötü geçtiği her an öyle yapardım... Kerem ve Oğuz için saçmalık hatta şizofrenlikti.

Gece saat 1'i çeyrek geçiyordu ve gün boyu uyumuştum, bu saatte ayakta kalmamın en büyük faydasıydı.

Arkadaşlarım çoktan gelmişlerdi ve arabanın arka kapısı açık beni bekliyorlardı. Gülerek adımlarım hızlandı ve içeriye geçtikten sonra yanımda oturan Serene sarıldım, aynı şekilde karşılık verdi ve kombinime bakmıştı.

(Aylin'in yüzü ve kombini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aylin'in yüzü ve kombini)

"Eh işte olmuş ama çok beğenmedim. Dekolte sana yakışmıyor canım ya bana tam oturur mesela"

Dedi gülerek ve sevmediğimiz kızın, daha doğrusu düşmanımız olan Nehir'in taklidini yaparak söylemişti. Biz arka koltukta kahkahalarla konuşurken ön tarafta Oğuz ve Kerem'in sessizliği dikkat çekmişti.
Oğuz'la dikiz aynasından bakışıyorduk arada bir. Yani normalde ciddi birisiydi ve bugün daha da sessiz ve ciddiydi. Bir ara bakışlarını uzun süre üzerimde hissettim ve içimde garip bir his olmuştu, heycan.

"Öylece bakışmaya devam mı edeceksiniz yoksa birileri yola mı odaklansa Aylin hanım, dikkat dağıtıyorsunuz özellikle Oğuz'un"

Kerem'in ortamı bir nebze yumuşatmak ve renk katmak için söylediği şey Oğuz'u sinirlendirmişti ve sert bir harketele virajı geçmemize sebep olmuştu. Bu durum beni utandırmıştı, aramızda hiç birşey olmamıştı. O bana ne kadar arkadaş gözüyle baksa da ben yapamıyordum son zamanlarda. Göz göze yanlışlıkla gelince içimde hiç hissetmediğim duyguları yaşıyordum ve bu duyguların karşılıksız, ilerde daha kötü pişmanlıklar yaşatacağını, onu unutacağımı bilmiyordum.

Mafya Tutsağı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin