32: ARZU

39.5K 421 21
                                    

"Yorulmak yok bugün güzelim"

"Herşeyimi sana bu yatakta vereceğim Yağız"

Boxerindan firar etmek için ısrar eden erkekliği çıplak kadınlığımın üstüne baskı uygululayarak birikmiş tüm öfkesi dudaklarıma bırakıyordu. Kelepçeli ellerimi tutarak dudağıma kapanmış dili dilime karışmış halde kanatacak şekilde ateşimiz körükleniyordu.

Onun dudaklarıma kapanmasının hızına yetişemiyordum artık ve kendimi cehennem ateşli cennetine bıraktığımda diliyle alt dudağımı ıslatıp inleyene kadar çekiştirip tekrar yoğunca dişlerinin arasına dolgun dudağımı almıştı.

Her dakika daha da kendisine bastırıp içime girmesi için yalvarırmama sebep oluyordu.
Beklemediğim bir anda belimi kavrayıp yatakta yönümü ters çevirip yüzümü yastığa doğru dönmüştüm. Bileklerim kelepçeye bağlı olduğunda çıkartması için yalvararak inledim.

"Ahh! Bileklerimi... Lütfen çöz"

"Canın mı acıyor?"

"Evet... Yalvararırım nolur çöz!"

"Daha çok canın acısın istiyorum"

Acı çektirmekten zevk alan adam ve acı çekmeyi seven kız tanışır, köle sahip olur. Aşkı işkenceye çevirir; seksi ceza yapar. Onları tehlikeli yapan uyumları yoğun cinsellik hayatları, cehnnem ateşli cennetleri; Tanrı'ya taparcasına yapan ruhları.

"Seni yönetmeni seviyor musun kızım?"

"Uhmm... Evet!"

"Her zerrene gireceğim Aylin. O siktiğimin dar ve ıslak kadınlığının içine tamamen girip çıkacağım"

"Yap şunu lütfen!"

"Sıcacık dudaklarının içine aletimi vereceğim... Dudaklarına gireceğim, ağzına boşalıp tamamını yalayacaksın"

Sırtıma parmaklarını gezdirip göğüsümün kenarına tüy gibi elini dolaştırdı. Kalçamı avuçlarının arasına aldığı anda sızlamaya başladı dokunduğu yerler. Sıkıp iz kalacak derece bırakıyordu.

"Dolgun kalçan dudaklarımda olacak. Sıvının ağzımdan taşıp gitmesini istiyorum, tadını seviyorum. Seni mahvedeceğim bu yatakta"

"Mahvet... Her yerim senin için sızlıyor, sana muhtacım..."

Kalçama sertçe vurduğunda gülerek inmemiştim, bacaklarımı büküp oturur pozisyonda doggystyle yapmıştı.

Sonunda boxerını çıkartmıştı ve arka deliğime kalın damarlı uzun erkekliğini sürttü. Sırtımı aşağıya doğru yatırıp kalçamı daha da dikleştirip boyuna göre ayarlamıştı. Uzun ve yapılı gövdesinin altında bugün beni bitirmesine izin verecektim.

Ön tarafama doğru erkekliğinin tepesini gezdiğinde korkmuştum, arkamdan önüme mi girecekti? Siktir... Şimdiden canım yanmaya başladı.

"Canımı yakamıştın. Karma diyelim mi Altınsoy?"

"Yağız lütf- Ahh!"

Erkekliğinin tamamını arkamdan önüme doğru sokmayı başarmıştı ve başımı yastığa gömerek odaya inlemelerimi bahşettim. Yavaş yavaş ıslak ve dar deliğime girmesin onunda canını yakmış olsa ki belli etmeden kısık sesle inmemişti.

Saçlarımdan tutup başımı dik tutmamı istiyordu, bir yandan içime yavaş yavaş öldüren zehir gibi girip çıkması daha da yastığa gömülmeme sebep olsada, saçlarımı sertçe çekmesiyle sabit kalmıştım.

"O fotoğrafları atarken ve sarhoşken ki cesaretin nerde?"

İçime söylediği şeyle daha da sinirlenmişcesine hızla girmişti . Damarlı elleri saçlarımı kavrayıp her girmişinde çekip inlemele hızlanıyordu.

Mafya Tutsağı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin