10: ASIL SAHİP

56.4K 956 141
                                    

Bölüm repliği: "O kızı senden önce biliyordum lan nasıl biri olduğuna kadar!"


...



Yaman duşa girmişti ve bende biraz daha uyumaya çalışıyordum. Ağrılarım yüzünden yatakta dönüp duruyordum ve sıkıldıp pencerenin önüne geçtim. Deniz manzarası ve sabahın yeni ışıklarıyla aydınlanan binalara bakıyordum.

Üstüme yerden Yaman'ın gömleğini giyip yatağa geri oturdum ve komidinin üstündeki pc'yi fark etmiştim. Sıkılmıştım ve biraz içini karıştırmak istemiştim.

Şifresi yoktu ve büyük ihtimalle ev pc'si olduğu için gerek duymamıştı. Bir sürü okunmamış mesajlar vardı ve sosyal medya hesabı yoktu. Şaşırmadım.

Fotoğraf klasörüne girdiğimde 2 tane dosya vardı sadece ve birinde "aile" Diğerinde "." Vardı ve "." Olan gizli olduğu için şifre gerektiriyordu.

Aile dosyasına girdiğimde 3 tane fotoğraf 1 tane de mesaj ss'i vardı. Önce aile fotoğrafına baktığımda bir akşam yemeğinde Yaman, anne babası ve kumral saçlı beyaz tenli ve mavi gözlü, masum gözüken ama küçümser bakışlı biri daha vardı, Yağız.

Fotoğrafı biraz daha yaklaştırdım ve Yağız'ı incelemeye tekrardan başladım.
Yüz hattı ve dudakları abisi gibiydi, ama Yaman daha sakin ve iyi kalpli duruyordu Yağız'a göre. Ve ilk kez gülümsediği görmüştüm, hafifçe dudağının kenarı yukarıya doğru kaymıştı ve gülmek Yaman'a çok yakışmıştı.

Ailesi ile davet ve etkinlik dışında görüşmüyordu ve burada da büyük ihtimalle davettendi. Diğer fotoğraflarda aynı şekilde çekilmiş çok düzenli, elit ve klâsik bir yaşamları vardı belli ki.
Son olarak ss'e baktığımda numarası kayıtlı olmayan biri vardı.

0592*** : Benim hakkımı aldın lan!

0592*** : Babam beni gönderecekti o kız benim olacaktı piç kurusu.

0592*** : Andım olsun seni ben öldüreceğim. Abi falan dinlemem! O kız benimdi!

0592*** : Tabii kendine yeni tutsak buldun kaçamaz da artık diğeri gibi.

0592*** : O kızı senden önce biliyordum lan nasıl biri olduğuna kadar!

Siz: Yağız belanı sikerim çocuk siktir git başımdan.

Siz: Gelseydin amına kodumun malı!

Siz: Kaybedeceğini bildiği için göndermedi babam ama halâ sana yaranmaya çalışıyor enayi.

Siz: Onları nasıl kandırdın? İçin rahat ediyor mu?

Siz: Kızla işim bitince yollarım dert etme sen kardeşim.

0592*** : İçim rahat abicim, batıyor mu?

0592*** : O kızı elinden almasını bilirim. Dokunmayacaksın yarın getireceksin lan!

0592*** : Eğer yarın gelmezse bittin sen oğlum bittin.

Siz: Kusura bakma çoktan hallettim ben işimi. [İletilemedi]

Siz: Piç götün sıkıştı engelledin [İletilemedi]

N'oluyor lan? Şimdi Yaman'ın yerine Yağız mı gelecekti beni alacaktı? Yaman beni sırf sevişmek için kullanıp atcak mıydı? Aynı şeyi Tarık da demişti... Ve asıl soru; Yağız beni önceden nasıl biliyordu?

Mafya Tutsağı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin