Fizik Problemleri Duygulardan Daha Kolaymış

109 17 65
                                    


18. Bölüm

Hatalarım varsa affola~~~~~~~~~~~~~~~

------------------------------------------------------------------------------

"Kyungsoo-"

"Baekhyun!"

Sonunda bıktırdığım adam önündeki klavyeyi itip  bana dönmüştü.

"Bak daha onlar gideli iki saat olmadan beni darlamaya başladın. Oğlum, daha bölgeye yeni vardılar en fazla ne olabilir ki!"

"Hayır!" diye bağırarak sandalyemde öne atılmış, iki elimle de ağzını kapatmaya çalışarak devam etmiştim.

"Asla, hiçbir zaman, katiyen bunu söyleme bir daha! Ne zaman biri bunu dese daha kötüsü oluyor çünkü."

Kafamı iki yana sallayarak ona laf anlatmaya çalışıyordum ki ellerimden kurtulup sandalyemi onunkinden uzağa itmişti.

"Bana bak çocuk. Sabrımı sınama benim. Sabahtan beri Chanyeol diye başımın etini yiyorsun zaten. İkinci bir emre kadar senin burada olmanı yasaklıyorum, çık git başımdan."

"Yaaa, Kyungsoo. Ne hakla beni kovarsın sen. Rütbelerimiz aynı bizim."

"Baekhyun."

Gözlüklerinin üstünden tehditkarca bana baktığında bir adım geri atmış kollarımı göğsümde birleştirmiş ve somurtmuştum, "Tamam ya tamam, ama bir şey olursa söyle tamam mı?"

İç çekmişti bu dediğime, "Tamam tamam. Haber göndereceğim. Git poligona atış falan yap oyalan, onlar gece dönerler en erken."

Omuzlarımı düşürerek somurttum. Geceye kadar çok vardı. Bir şey olur muydu ki Baş ağrısına. Kafamı iki yana sallayarak arkamı dönmüş kontrol odasından çıkmak üzereydim ki Kyungsoo bana seslenmişti,

"Bütün bunlardan sonra biraz konuşalım Baekhyun, odama gel."

Kaşlarımı çatarak onayladım onu, acaba ne konuşmak istiyordu.

Odanın kapısını kapatarak çıktığımda şöyle bir etrafıma bakmıştım. Bir an için kendimi boşlukta hissetmiştim, Kyungsoo yanında kalmama izin verse ne olurdu sanki. Altı üstü sorularımı cevaplayacaktı tek kelimeyle.

İç çekip yönümü revire çevirdim. Sehun yalnız olmalıydı, Jongin, Yeol ve diğer yedi askerim ile operasyondaydı. Jisung ve Jaemin ise pistte ne olur ne olmaz diye bekliyorlardı. Benim de üstümde siyah uçuş süitim vardı. Bu tür operasyonlarda hazırda beklememiz artık normalleşmişti zaten.

Sehun'un kaldığı odaya geldiğimde kapıyı açmış direk içeri girmiştim, beni görünce yerinden doğrulmuştu.

"Komutanım."

"Ne yapıyorsun?"

Yatağının önüne ayakta durup ilk olarak bu soruyu sormuştum çünkü ben girmeden öncesinde camdan dışarıyı izlediğini görmüştüm göz ucuyla.

"Hiçbir şey komutanım. Bir sorun mu var?"

An be an gözündeki korkuyu görerek afallamıştım ufaktan, "Bir sorun yok, korkma. Yalnızsın diye kontrol edeyim dedim."

Sonra ilerleyip tekli koltuğa oturup bacaklarımı açmış iyice yayılmıştım, "Kyungsoo kovdu beni kontrol odasından. Çok soru soruyormuşum."

Kıkırdamıştı sessizce bu dediğime. Sessiz olması da gözüme batmıştı bir yandan, "Oğlum, güldün diye ağzını dikmeyeceğim. Doğru düzgün gülebilirsin." göz devirmiştim ardından.

Özgürlüğü Gökyüzünde Aramak -ChanBaek-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin