Bozulan Düzenler ve Yeni Planlar

104 10 56
                                    


31.Bölüm

Hatalarım varsa affola~~~~~~~

---------------------------------------------

Sabah uyandığımda hava hala karanlıktı. Uykudan şişmiş yüzümü hemen dijital saate çevirip beşi geçtiğini gördüğümde iç çekmiş, tekrar kapamıştım gözlerimi. Her sabah bu saatte kakmak beni sinirlendiriyordu. Yine de yapacak bir şey yoktu.

Gözlerimi tekrar açıp yanımda omzunun üstünde bana dönük yatan sevgilime bakmıştım. Uyku ilaçlarını iki günde bir alıyordu, ben de işine karışmıyordum. Onu böyle uyurken görmek beni çok mutlu ediyordu.

İki haftadır Noona ile beraber iki seans yapmışlardı ve bugün de üçüncü seansı vardı. Aynı zamanda ben de kan tahlili ve kontrol için gidecektim hastaneye. Yakın zamanda dikişlerim de alınmıştı zaten. Tek sorun bacaklarımdaki geçmeyen ağrılarım ve yürüme işiydi.

Bir süre Chanyeol'un uyuyan yüzünü izlemiş, uzaktan uzaktan sevmiştim. Daha sonra ise yavaşça doğrulup yan tarafta duran değneklerimden birini almış, ondan destek alarak ayağa kalkmıştım. Chanyeol destek için her an yanımda olamayacağından doktora sorup almıştık bunları. Kullanmaktan nefret ediyordum ama bazen de zorunda kalıyordum işte.

Tuvalete girip işimi hallettikten sonra çıkmış, yatağıma geri dönüp yatmıştım. Chanyeol'a daha fazla uzakta durmak istemediğimden de bacaklarıma dikkat ederek yan dönmüş, koynuna doğru sokulmuştum.

Kafamı iyice boyun girintisine yerleştirip gözlerimi tekrar kapadığımda kısa süre içerisinde uykuya dalmış, bir sonraki uyanışım üç buçuk dört saat kadar sonra olmuştu.

Uyandığımda bir kol sıkı sıkıya beni sarmış, iyice kendine çekmişti. Diğeri ise yüzümün açıkta kalan yerlerini ve saçlarımı okşuyordu. O kadar huzurlu bir andı ki kafamı gömdüğüm yerde gülümsemeden edememiş, sıcacık boynuna bir öpücük bırakmıştım.

"Uyandın mı?"

Kafamı boynundan çekip yüzün bakmış, güzelce gülümsemiş hemen peşinden büyükçe esnemiştim. Ağzımı kapattığım anda ise güzel sevgilim eğilmiş, yanağıma kokulu birkaç tane öpücük bırakmıştı.

"Sen ne zaman uyandın?" Boğuk sesimle bir elimi ensesine çıkarıp orayı severken, "Çok olmadı." diye cevap vermişti, "Bu arada, sen uyandın mı sabah yine?"

"Hmm." diye mırıldanıp gözümü kapatmış, yüzümü boynuna sürtmüştüm. Bir yarım saat kadar da bu şekilde vakit geçirmemiziz peşinden Chanyeol de kendine gelmiş olacak ki  kalkmış, elini yüzünü yıkadıktan sonra yanıma gelmişti.

"Kahvaltı yapıp da mı çıkalım yoksa sen kan verdikten sonra mı yapalım, ne dersin?"

Gözlerimi ovuştururken, "Dışarda yaparız," demiştim, "Hem tahlil sonucu için vakit geçmiş olur."

"Tamam o zaman."

Giyinme odasına geçip giyinmiş, bana da kıyafetlerimi getirip giymeme yardım etmişti. Değneklere yöneldiğinde ise onları istemediğimi söylemiş, banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra yanına dönmüştüm.

"Merdivenleri inmeyi denemek ister misin Meleğim?" Sırtımı sıvazlarken bana döndüğünde bunu teklif etmesine şaşırmıştım çünkü eve geldiğimizden beri bu konuda fazla katıydı. Merdivenlere yaklaşmamı bile istemiyordu. Onu anlayabiliyordum çünkü ufak bir hatada aşağı yuvarlanabilirdim.

Teklifini bekletmeden onaylayıp kafamı sallamış, bir adım indiği merdivenden bana doğru bakan sevgilime güven verici bir gülümseme göndermiştim. O da bu hareketimden sonra ellerini üzerimden çekmiş ama her an tetikte olabilecek şekilde havada bırakmıştı.

Özgürlüğü Gökyüzünde Aramak -ChanBaek-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin