İletişim Kurmak

127 16 98
                                    


16.Bölüm

Sıfır kontrol ile atıyorum umarım hata yoktur o yüzden,

Hatalarım varsa affola~~~~~~~~


------------------------------------------------------------


Baekhyun

Gözümü kısmış önümde duran Jongin'in hedef aldığı tahtaya bakıyordum. Elindeki keskin nişancı tüfeği ile beş yüz metre ötedeki hedefi vurmaya çalışıyordu.

Tek dizinin üzerine çökmüştü ve ben de hemen arkasındaydım. Komut vermediğim için iki dakikadır bu şekilde bekliyordu. Düzensiz ve yanlış aldığı nefesler sinirimi bozarken sonunda dayanamayıp sırtımı dikleştirmiş konuşmaya başlamıştım.

"Diyaframını şişirerek nefes al, bu şekilde omuzlarının kalktığı her bir seferde tekrar nişan almak zorunda kalıyorsun."

Hemen sonra ise peşine ekledim, "Ve, tüfeğin namlusunu biraz aşağı alıp dürbünle iyice hedefi kontrol et. Ateş edebilirsin."

Komutu aldıktan sonra bir on saniye kadar benim emirlerimi uygulamış, ateş etmişti. O gururlu bir şekilde ayağa kalkarken ben de boynumda asılı dürbünümle hedef tahtasını kontrol etmiştim.

Sekiz vurmuştu, eh, fena değildi.

Ona yerine geçmesini işaret etmiş kalan dokuz askerime dönmüştüm. Tam tamına beş gündür baş ağrım yoktu. Biz o pazar gününden sonra askeriyeye döndüğümüzün ertesi sabahı odama gelmiş, izin aldığını söylemişti.

Arabada bu konuyu konuştuğumuz için tamam demiş, gitmeden önce bana şahsi telefonunun numarasını vermesine engel olmamıştım.

Yalnız geçirdiğim bu beş günün yorgunluğunun üstüne, bir de o baş ağrısının neden bir anda uzaklaşmak istediğine kafa yoruyordum. Bayılıp kalacaktım şuralarda bir yere.

Bu sabah saat yediden akşam dörde kadar pistte Jisung ve Jaemin ile beraber harekat provası yapmıştık. Tabi onlara prova olmuştu bu, ben planla ilerleyen biri değildim zaten, onlara yardım etmiştim.

Aynı zamanda Minho, Jaehyun ve Sehun ile de ayrı ayrı havalanmıştık. Herhangi bir durumda eksiğimiz olsun istemiyordum, her daim her şeye hazırlıklı olunmalıydı.

Tüm iniş kalkış olayları bittikten sonra onları toplamış açık poligona getirmiştim ama artık öyle bir durumdaydık ki onlar benden, ben onlardan bıkmıştım. Özellikle ben olmak üzere hepimiz yorulmuştuk.

Düşüncelerimden sıyrılıp yerine geçen Jongin'i kontrol ettikten sonra hepsine hitaben, "Akşam yemeğinden sonra saat yedide dövüş eğitimi için spor salonunda olun. Geç kalırsanız eğer-" demiş, duraksamıştım birden.

"Her neyse, artık tehditlerimi biliyorsunuz zaten, ona göre geç kalmayın işte, yormayın beni. Gidip dinlenin."

"Emredersiniz Komutanım!"

Arkamı döndüm hızlıca, acilen kendimi soğuk suyun altına atmam gerekiyordu. Hızlı bir şekilde  binaya girmiş üst katın merdivenine yeltenmiştim ki arkamda alelacele gelen adım sesleri işittim. Bakmak için döndüğümde ise Sehun ile karşılaştım.

Yavrum sen bıkmadın mı benden, ben şu beş günde sizden iyice bıktım da çünkü.

"Komutanım, Yüzbaşı Park askeriyeye ne zaman dönecek biliyor musunuz?"

Özgürlüğü Gökyüzünde Aramak -ChanBaek-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin