2

4.3K 176 36
                                    

@magazinsuperlig: Bugünkü Galatasaray-Fenerbahçe maçının galibi olan Galatasaray'ı tebrik etmekle başlıyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@magazinsuperlig: Bugünkü Galatasaray-Fenerbahçe maçının galibi olan Galatasaray'ı tebrik etmekle başlıyoruz. Galatasaray'ın güzide tercümanı ve aynı zamanda oyuncularından Yunus Akgün'ün kardeşi Efsa Akgün ile Fenerbahçeli Mert Hakan Yandaş arasında neler var. Şok Haber!

Geçtiğimiz maçlarda da sürekli birbirleriyle olan diyologları ilgi çekerken, bugün oynanan maçta Mert Hakan Yandaş attığı gol sonrasında Efsa Akgün'ün önünde reverans verdi.

Galibiyet sonrası ikili arasında yaşananlar ise kafaları karıştırdı. Efsa Akgün, boynundaki Galatasaray atkısını Mert Hakan Yandaş'ın omzuna attı!

Sizce bu ikili arasında neler oluyor? Bana kalırsa yakışıyorlar.

3.267 beğeni 388 yorum.

@merthyandaass8: Bence yakışmıyorlar, Efsa sürekli Mertle uğraşıyor. Acaba hoşlandığı için falan mı? Mert'in hoşlandığını sanmıyorum.
↪️
@aysinnwxl1905: Sence tek taraflı bir şey mi olurdu :) Efsa'nın ondan hoşlanabileceğini nasıl düşündün anlatsana biraz?
↪️
@fenerbahcee19.07: Böyle bir şey olsa illaki duyulurdu arkadaşlar, Efsa çok güzel kız ve Mert Hakan da gayet Efsa'nın bakabileceği bir adam bana kalırsa. Bence kavga etmek yerine neler olduğunu öğrenmeye bakın, yakında açıklama gelir.

@fundaakturkoglu1905: Efsa bebeğim benim!!!! Nasıl da çıldırtmıştır şimdi.

@merthakanyandasstyun08: Ben konuşmaları duydum, Efsa Mert Hakan'a şans dilemişti maç öncesi ihtiyacın olacak diyerek. Mert Hakan da bu maç sırf bu dediğin için gol atacağım dedi sonra da atınca reverans verdi.
↪️
@aycaakyuuz7: Neler döndüğünü deli gibi merak eden yalnızca ben miyim?
↪️
@sarryola: Yakında yengesporda Efsa'nın da adı görülür.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

merthakanyandas: Senin yüzünden sevgili zannediliyoruz!

efsaakgun: Benim yüzümden mi? Saçmala istersen.

merthakanyandas: Görmüyor musun herkes bunları konuşuyor. O aptal atkıyı omzuma atman şart mıydı?

efsaakgun: Güzel kapaktı, kabul et.

efsaakgun: Yaparken çok eğlendim :)

merthakanyandas: Karşılıksız kalacağını düşünüyor musun? :)

efsaakgun: Bana ne yapabilirsin ki en fazla?

merthakanyandas: Göreceksin.

efsaakgun: Senin yaptığın reverans yüzünden bu durumdayız Yandaş.

merthakanyandas: Kabul et güzel kapaktı :)

efsaakgun: Neyse ki karşılıksız kalmadı.

efsaakgun: Neyse, ben daha tüm yorumları okuyacağım. Git işine, çok yoruldun ya maçta :)))

merthakanyandas: Bunların bir karşılığı olması için elimden gelen her şeyi yapacağım, merak etme sen.

efsaakgun: Görüşürüz Yandaş, her ne kadar bunu diyeceğim kişi sen de olsan.

efsaakgun: İyi geceler.

merthakanyandas: İyi geceler Akgün.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Kızım tüm sosyal medya sizinle çalkalanıyor, ne zaman uslu duracaksın?" Yunus'un söylediği şeyle ofladım.

"Futbolcular sürekli magazine çıkıyor, ben de çıktım nolmuş yani?" Söylediğim şeyle kafama vurdu.

"Bak Yunus bir daha kafama vuracak olursan seni boğarım." Bunu söyleyip beni anlayacağını düşündüğüm tek insanın yanına gittim.

"Kerem, ben ne yaptım ki? Bir şey yapmadım. Hem maçı da kazandık!"

"Yunus, olabilir böyle şeyler. Aralarında bir şey yok ve her birimiz adına da sürekli magazin haberleri oluyor." Oflayarak yanımıza oturdu.

"Tatlı yapayım mı?" Söylediğim şeyle gülümsediler ve olur anlamında kafalarını salladılar.

Aklıma gelen şeyle sırıttım.

Tatlıları yapmak için önce malzemeleri toparladım. Tarife uygun yaptığımda karşımda gördüğüm manzara nefis duruyordu. Önce bir tadına baktım ve ben bu işi biliyorum ya!

Tabaklara koyup Yunus ve Kerem'e de verdim. "Ben çay alacağım." Yunus kalkıp Kerem'e baktığında o da kafa sallamıştı.

"Efsa sen çay istiyor musun?"

"Yok alırım sonra."

"İsteseydin de kalk kendin al diyecektim." Salak Yunus.

Kardeş olmak çok zor.

Yunus, salona geçtiğinde çaylarla birlikte. Sessiz adımlarla mutfağa gittim.

Tabaklardan birine koyduğum kekin yanına çikolata sosuyla yazdığım şeyle gülümsedim.

"Ben hava alacağım biraz, geliyorum birazdan!" Yunuslara seslendiğimde onaylar şekilde bir şeyler söylemişlerdi.

Ayakkabılarımı giyip diğer bloğa geçtim. Poşetin içine dikkatlide koyduğum tabağı 12 numaraya astım. Zili çaldım ve koşarak bir üst kata çıktım.

Kapıyı açan Mert Hakan, etrafına bakıyordu.

Poşetin içindeki tabağı eline aldığında yanında yazan yazıyla birlikte kaşları çatıldı.

3-2 yazan tabakla birlikte sert bir şekilde etrafına bakmaya devam etti.

İçeriye girdiğinde istediğime ulaşmıştım.

Hızlıca aşağı doğru indim.

Soğuk havanın yüzüme çarpmasıyla birlikte gülümsedim.

Bu şakalarla eğleniyordum, onu kızdırmak çok komikti.

En fazla ne yapabilirdi ki?

Redamancy || Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin