7

3.4K 154 36
                                    

"Ciddi misin?" Sorduğu soruyla gülümsedim.

"Merak etme, eski sevgilinin kim olduğu bilinmiyor. O tokanın sahibi yani öyle değil mi?" Kafasını sallamıştı.

"Sadece merak etmiştim, hani bu kadar gizli saklı yaşadığın aşkı. Açıkçası biraz da denk gelmişti çünkü adım seninle uzun zamandır geçiyor ve sevgilin dayanamayıp yazdı." Kaşları çatılmıştı.

"Açıkçası seni aldatmaya eğilimli biriyle sevgili olduğun için sana çok üzüldüm ve senin için ona haddini bildirdim." Şaşkınlığı artmıştı.

"Nasıl yani?"

"Kerem'e yazdığı mesajları okudum, Kerem'in haberi yok ama söyleme." Söylediğim şeyle anlamamış gibiydi.

"Onlar benim telefonumu karıştırdıkları için ben de onlarınkini karıştırdım, kardeşler arasında böyle olur. Biz de kan bağı olmayan kardeş gibiyiz. Sonra Galatasaraylı olduğunu öğrendim ve Kerem, Yunus, Halil ve Barış'ın mesaj isteklerine baktım. Sadece Kerem'e yazmış ama yazdığı şeyler pek hoşuna gidecek şeyler değil."

"Eğer istersen sana ss atarım diyeceğim ancak aklını bulandırmanı istemem. Geçmişte kalmış bir ilişki sonuçta. Yani kaldı değil mi?" Merakla sorduğum soruyla gülümsedi.

"Evet, geçmişte kaldı."

"Peki ya eski sevgilin? Arkadaş mısınız?" Kafamı iki yana salladım.

"İki eski sevgili arkadaş kalabiliyorlarsa ya hiç sevgili olmamışlardır ya da birbirlerine hâlâ aşıklardır. Ondan hoşlanmıştım ve arkadaş kalmamamız en iyisiydi." Kafasını salladığında gülümsedim.

"Hedef olarak neden beni seçtin?" Sorduğu soruyla güldüm.

"Aslında sadece denk gelmişti, sinirlendiğini gördüğümde çok eğlenince senden devam ettim." Kaşları her dediğime çatılıyor gibiydi.

"Nasıl yani, özellikle bir sebebi yok mu?" Üzülmüş müydü?

"Yani aslında en çok seninle şakalaşabilirmişim gibi geliyor. Altayla aram iyi, Kerem'den dolayı sık sık karşılaşıyoruz. Yakın arkadaş oldukları için de Kerem'in yapma demelerini istemedim. Sonra seni fark ettim ve sana yaptığımda çok geriliyordun. Biliyor musun benimle şakalaşırken boynundaki damar beliriyor, benden bu kadar nefret ediyor musun cidden?" Söylediğim şeyle kafasını salladı, iki yana.

"Hayır, etmiyorum."

Arkadaş mı oluyoruz yoksa?"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Ben tek kalmak istiyorum seninle kalmak zorunda mıyım?" Yunus'a sorduğum soruyla kaşları çatıldı. "Ben seninle kalmam Efsa zaten, uyutmuyorsun."

"Horluyorsun Yunus, horlamazsan uyandırmam Allah Allah!" Söylediğim şeyle göz devirmişti.

"İyi al, 8 numara senin olsun." Attığı anahtarı alıp yanağına öpücük kondurdum.

"Hayret sulu öpmedin." Yunus'un söylediğiyle yeni aklıma gelmişti.

"Unutmuşum!"

Sera'yla aynı kattaydık. Daha doğrusu Sera ve Ferdi'yle.

Yan yana olan odalarımızı görünce gülümsemiştik. "Bir şey olursa yaz." Birlikte otururken aldığımız telefon numaralarımızı hatırlayınca gülümsedim.

"Yine mi sen?" Mert Hakan'ın söylediği şeyle ofladım.

"Aramızı düzelttiğimizi sanıyordum." Söylediğim şeyle göz devirdi.

"Bizim aramız düzelmez Akgün, o yolculuğu daha çekilir hâle getirmek içindi."

Kaşı beni diyor galiba.

Redamancy || Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin