4

3.6K 161 43
                                    

"Hayır soruyorum, neden mesela?" Söylediğim şeyle Yunus kaşlarını çattı.

"Ne gerek var takımlarla ortak tatile, Allah aşkına? Beşiktaş-Galatasaray- Fenerbahçe birlikte nasıl bir tatil yapabilir? Nerden çıktı bu ayrıca?" Söylenmeye başladığımda Barış kolunu omzuma attı.

"Boşver Efsa, bu bahaneyle bir sürü şaka yaparız insanlara." Benimle eğlenen tek kişi Barış'tı.

Diğerleri bu yaptıklarımı "çocukluk" olarak nitelendiriyorlardı.

"Aynen öyle!" Söylediğim şeyle gülümsedi.

"Kızın aklına girme Barış." Yunus'un söylediğiyle ona dil çıkardım.

Eşyaları hazırlamak için Yunusla birlikte eve geçtiğimizde Yunus söylenmeyi de ihmal etmiyordu.

"Bulaşmayacaksın Efsa, uyarıyorum seni." Ona aynen der gibi kafa sallamıştım.

İnandırsam da içinde şüphe vardı yapacağıma dair.

"Aynı otobüsle gideceğiz de der misin düşüp bayılayım burada?" Söylediğim şeyle kafasını salladığında gözlerim korkuyla açıldı.

"Of gerçekten Yunus."

"Nereye gidiyoruz bari?" Sorduğum soruyla gülümsedi. "İzmir, bu soğuk havada en sıcak olacak yerlerden birisi." Kafamı salladım.

Keşke Bursa'ya gitseydik.

"Pardon Bursa diye karar kılınmış." Başka şey dileseydin olurmuş Efsa.

"Herkes geliyor mu?" Kafasını iki yana salladı bu sorduğum soruyla.

"Fenerbahçe'den İrfan, Mert, Altay, Ferdi geliyor diye biliyorum. Beşiktaş'tan da Cenk abiyle Necip abi. Sevgilileri ve eşleri de olacak." Söylediği şeyle gözlerim parıldadı.

"Sevgili de getirebiliyor muyduk!" Söylediğim şeyle kaşları çatıldı.

"Senin sevgilin yok ama Efsa, kendine gel."

Doğru.

Unutmuşum.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

efsaakgun: good luck :)

keremakturkoglu ve 1.688 kişi beğendi.

yunusakgun17: ❤️
↪️
efsaakgun: 💛

keremakturkoglu: Felix felicis ikramı :)))
↪️
efsaakgun: ahahshsha aynen öyle!
↪️
yunusakgun17: Sen de mi be kardeşim?

barisalperyilmaz: 🏆
↪️
efsaakgun: Kardeşim! 👑

seranucaly1905: Bu kadının model olması gereken konular var ❤️‍🔥❤️‍🔥

fatihscaglayan77: Bu kadının Mert Hakan ile sevgili olması ihtimali benimle olması ihtimalinden bile düşük.
↪️
tugbayonasli: Olurlarsa ne yapacaksın?
↪️
fatihscaglayan77: Götümü açacağım.
↪️
karacafluyanis: Siz erkekler ve götünü açma isteğiniz... İğrençisiniz.

Redamancy || Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin