"Adın ne bu arada?" Sorduğum soruyla gülümsedi.
"Boşver, buradan kalkıp gittiğimde bir daha karşılaşmayacağız." Ardından devam etti.
"Bir kez daha karşılaşırsak, birbirimizin yaralarını sarmamız gerektiğini düşüneceğim." Bu söylediğiyle kaşlarım çatıldı.
"Pek mantıklı bir tahmin olmayabilir." Söylediğim şeyle kafasını salladı ve gülümsedi.
"O kadar emin olma."
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Otele geldiğimde çantamda odamın kartını arıyordum. Fazla ses çıkarmış olmalıyım ki karşı tarafın kapısı açıldı.
"İyi misin?" Sorusuyla kafamı salladım.
Çantamın dibinde bulduğum kartla odama girdiğimde arkamda merakla bana bakan bir Mert Hakan bırakmıştım.
Üzerimdekileri değiştirdim ve yüzümdeki güneş kreminin gitmesi için makyaj temizleme suyuyla cildimi temizledim.
Sonrasındaysa kendimi yatağıma bıraktığımda uykunun huzurlu kolları için gözlerimi kapadım.
Uyku tutmuyordu, çok yorgun hissetmeme rağmen neden uyuyamıyordum ben?
İçimde kötü bir his vardı.
Telefonuma bayadır bakmadığımı fark ettiğimde İnstagram bildirimlerimin coştuğunu gördüm.
magazinsuperlig: Adı son zamanlarda Fenerbahçe'nin 8 numarasıyla geçen Efsa Akgün gerçek aşkıyla mı görüntülendi? Şok.
Geçtiğimiz saatlerde Bursa'nın Mudanya ilçesindeki Güzelyalı sahilinde ünlü iş adamının oğlu Eren Karaca ile görüntülendi!
Mert Hakan ile ilgili haberleri cevapsız bırakan Galatasaray güzeli, bu haber için bir şey söyleyecek mi?
Bana kalırsa, Mert Hakan ile daha çok yakışırlardı.
Detaylar için takipte kalın.
2.686 beğeni 837 yorum.
sarryola: Şu kadını salın artık, sizin yüzünüzden hayatını yaşayamıyor.
↪️
karreosh: Kardeşim sen onun avukatı falan mısın?
↪️
sarryola: Evet nereden bildin.
↪️
petekkmsl1905: Bu kadının adının sürekli birileriyle geçmesi savunulacak bir yanının kalmamasına bir işaret.gmzatess1: Bence bu kadın çok yanlış anlaşılıyor, insanların arkadaşları olabilir. Siz bu kadını "sevgililerin" yaptığı gibi yakın temas içerisinde görmediyseniz boş haber yapmayın bence.
↪️
mhy81907: Katılıyorum, Mert Hakanla her ne kadar fazlasıyla yakıştırdığın birisi olsa dahi bu onun kişisel hayatı.
↪️
fesanuydal: Sen fenerlisin kardeşim kendine gel.
↪️
mhy81907: Fenerliliğin bununla ne alakası var? Efsa'yı severim kaliteli bir kız. Fenerli olmak Galatasaray düşmanı olmak demek değil, umarım senin de aklın yakın zamanda bunu algılamaya yeter.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
merthakanyandas: Hayırlı olsun, yeni sevgilin.efsaakgun: Bu durumda sen eski sevgilim mi oluyorsun Yandaş, anlayamadım?
merthakanyandas: Ne alaka?
efsaakgun: Magazindeki haberlere göre yargılama yapacaksan, bu durumda eski sevgilim olursun.
merthakanyandas: Ben senin eski sevgilin olmam.
efsaakgun: Nolur ol ya!
efsaakgun: Sanki istiyorum.
efsaakgun: Kafayı o kadar sıyırmadım, merak etme.
merthakanyandas: Kızım, benimle sevgili olmak isteyen ne kadar çok insan var haberin var mı?
efsaakgun: Nabiyim?
merthakanyandas: Çok sıkıcısın.
efsaakgun: Sana daha eğlencelileriyle bol şans o zaman Yandaş?
merthakanyandas: Dün yemekten sonra dediğime kırıldın mı Akgün? Yanlış bir şey mi söyledim.
efsaakgun: Hayır söylemedin, iyi geceler.
merthakanyandas: İyi geceler Akgün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy || Mert Hakan Yandaş
Fanfiction"Senden nefret ediyorum aptal." Söylediğim şeyle kafasını salladı iki yana. "Hayır, benden nefret etmiyorsun." Bu söylediğiyle yumruklarımı sıktım. "Hayır, senden nefret ediyorum Yandaş." "Nefret ettiğin birinin dudaklarına bu kadar hasret kalırmış...