23. Bölüm

242 28 2
                                    

Hua Mao artık tehlikede olmayıp bilinci yerine geldiğinde, Fang Yu yalnızca iki kelime söyledi.

"Kim yaptı?"

Hua Mao'ya ilk cümleyi sordu.
Hua Mao'nun cevabını duyduktan sonra Fang Yu ifadesizce döndü ve hastane odasından çıktı.

"Lao Liang, düdük çal."
Fang Yu toplamda sadece bu dört kelimeyi söyledi.

Hua Mao derin bir uykudan tekrar uyandığında, Fang Yu zaten yatağının yanında oturuyordu, gömleği kanla kaplıydı.

"Da Ge, sen..."
Hua Mao şok olmuştu.

Lao Liang yanında konuştu, “Endişelenme, bunların hepsi başkasının kanı! Da Ge'n senin için onların intikamını aldı!"

“…Da Ge…”

Hua Mao, Fang Yu'ya baktı, gözleri ne kadar etkilendiğini gösteriyordu.
Hua Mao hastanede iyileşirken, Fang Yu sık sık onu görmeye gitti. Bazen Yang Lei oradaydı ve onunla giderdi. Yang Lei, Hua Mao'dan hoşlanmasa da, Hua Mao'nun sertliğini oldukça takdir ediyordu.

"Burada ne yapıyorsun?" Hua Mao, Fang Yu'nun odaya girdiğini her gördüğünde yüzü parlıyordu. Yang Lei'nin de arkasından geldiğini görünce yüzü düştü.

"Da Ge, daha sonra tek başına gelebilirsin. Onu getirme. Onu görmek beni sinirlendiriyor!”

"Kızgın olmak iyidir. Öfkeyle dolduğunda, daha hızlı iyileşirsin!" dedi Yang Lei.

"Yang Lei, kibirli olma. Dışarı çıktığımda, hadi bir düello yapalım!” Hua Mao'nun dili hâlâ keskindi.

"Önce dışarı çık, sonra konuş!" Yang Lei alaycıydı.

"Sen…"

"Yeterli yeterli." Fang Yu, karşılaştıkları anda anlaşamayan bu iki kişiden çok bıkmıştı, “İkinizin ne husumeti var? Biraz durabilir misiniz?”

Tekrar tekrar karşılaştıklarında Yang Lei ve Hua Mao'nun çekişmeleri oldukça alışılmış hale gelmişti. Aslında Hua Mao, Fang Yu'yu bir erkeğin bir erkeğe duyduğu gerçek aşkla sevse de, Fang Yu'nun onu muhtemelen kabul edemeyeceğini kendisi de biliyordu. O sadece Fang Yu'nun küçük kardeşi olabilirdi ve vazgeçmişti. Ona göre, şu anda gerçekten başka düşünceleri yoktu. Fang Yu'yu sık sık görebildiği ve Fang Yu'ya yakın olduğu sürece oldukça tatmin oluyordu.

Yani, Yang Lei'ye karşı düşmanlığı aslında o kadar da derin değildi. Sadece Hua Mao'nun ağzı acımasızdı. Yang Lei'yi her gördüğünde, hâlâ ona karşı biraz kaba davranma alışkanlığı içindeydi.

O gün Hua Mao aniden Fang Yu'ya sordu: "Da Ge, sana geçen sefer verdiğim video kaseti izledin mi?"

"Yapmadım." Fang Yu gerçekten izlememişti.

"Ah." Hua Mao çok hayal kırıklığına uğradı, "Bir göz at. O video gerçekten farklı. İzledikten sonra anlayacaksın.” Hua Mao, yüzü belirsiz bir şekilde cesaretlendirdi.

Yanındaki Yang Lei'nin ifadesi huzursuz oldu.

"Daha farklı derken. Nasıl farklı olabilir?” Fang Yu, Hua Mao'nun ifadesine baktı. O şeyin sadece birkaç çeşidi yok muydu? Başka ne farklı olabilirdi?

"Oyun oynama şekli farklı. Hiç böyle oynamadığını garanti ederim. Ai, konuşmayı bırakacağım. Geri dönüp onu izlediğinde anlayacaksın.” Hua Mao gizemli bir şekilde sırıttı.

Ama Fang Yu daha sonra geri döndüğünde unuttu. Kasedi çekip izlemeyi hatırlamıyordu.
Yang Lei'nin ruh hali çok karmaşıktı. Fang Yu'nun kaseti izleyebileceğini ve gerçekten "oynamanın daha fazla yolu" olduğunu bilebileceğini umuyordu ama aynı zamanda Fang Yu'nun kaseti izledikten sonra çok fazla düşüneceğinden ve gerçekten onunla bir daha asla oynamayacağından korkuyordu.

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin