Yang Lei ve Fang Yu, yıllar önce Bright Bilardo Salonu'nda ilk karşılaştıkları kavgadan beri bir daha birbirleriyle dövüşmemişlerdi.
O zamanlar, onunla tek başına rekabet etmek isteyerek, ona meydan okumak için Fang Yu'nun peşine düşmüştü. Ancak daha sonra, bu rakip arayışı öyle ani bir sevgiye dönüştü ki... O zamandan beri, ikisinin gerçekten kavga etme şansı hiç olmadı.
Şimdiye kadar, Fang Yu dışında, Yang Lei hiç gerçek bir rakiple karşılaşmamıştı. O ve Fang Yu yan yana savaştığında ve Fang Yu'nun becerilerine hayran kaldığında, bir gün ikisi bir dövüşte gerçek becerilerini gösterirlerse, ona karşı kazanıp kazanamayacağının bilinmediğini düşündü.
Askerlerin kışkırtma sesleri yükseldi.
“…..”
Yang Lei düşüncelerini anlamak için Fang Yu'ya baktı.
Fang Yu, Yang Lei'nin kalbinin hareket ettiğini söyleyebilirdi. Ona iki kelime söyledi, "Pratik yapalım."
Askerler tezahürat yaptı ve herkes etrafına toplandı.
Yang Lei dış askeri üniformasını çıkardı ve Fang Yu ceketini çıkardı. Sahada karşı karşıya durdular.(heycanlandım aaaa)Bir zamanlar sayısız kez karşı karşıya gelmişlerdi, ancak bu durum ilk defaydı: kabul ettikleri tek güçlü ve yenmek istedikleri rakip.
İkisinin gözleri kitlendi.
Bugüne kadar Yang Lei, o zamanlar Fang Yu'ya meydan okumaya hevesli olduğu zamanki heyecanlı ve hevesli ruh halini hala net bir şekilde hatırlıyordu.
Karşısında en çok sevdiği, kalbinin derinliklerine yerleştirdiği ve uğruna her an canını vermeye hazır olduğu kişi, bir kardeş isim adına sahip olsa da canını vermeye hazır olduğu kişiydi. O anda sayısız karmaşık duygu Yang Lei'nin kalbine hücum etti. Fang Yu'ya baktı. Birkaç yıl geciken bu yarışma karşısında Yang Lei'nin gözleri ciddiydi.
Fang Yu'nun da aynı derecede ciddi olacağını biliyordu.Bu erkekler arasında bir yarışmaydı ve kimse diğerini hafife almazdı.
Fang Yu hareket etmedi. Yang Lei önce hareket etti.Takip eden süre boyunca kenarda izleyen askerler tamamen sessiz kaldı.
Tüm süreç nefes kesici bir sessizlik içinde gerçekleştirildi. Yumruk ve ayak seslerinden başka ses duyulmuyordu.Yang Lei ve Yu Qiang daha önce kavga ettiklerinde, tezahüratların heyecanı vardı ve cesaret verici haykırışlar vardı. Şimdi, hepsi topluca dilsiz görünüyordu. Kimse ses çıkaramıyordu ve ses çıkarmaya zaman yoktu. Herkes nefesini tuttu ve kalpleri göğüs kafeslerinde hızla atıyordu.
O sırada orada bulunan bir askerin daha sonraki açıklamalarına göre, birçok muhteşem güreş müsabakası görmüş ve her gün dövüş eğitimi almıştı. Ancak gözlerinin önünde daha önce hiç böyle bir kavga olmamıştı, bu da sanki biri boynunu sıkıca tutuyormuş ve nefes almakta bile zorlanıyormuş gibi seyretmesine neden oluyordu.
Hızlı. Hareketler çok hızlıydı.
Uçan yumruklar ve bacakların gölgeleri arasında hareketleri pek net görülmüyordu. Gözleri dövüşlerinin hızına bile ayak uyduramıyordu.
Yang Lei, Fang Yu ile savaştığında şaşırdı.O anda, Yang Lei artık geçmişin Yang Lei'si değildi. Standart askeri eğitim almış olan Yang Lei, hâlâ sokak seviyesinde dövüş becerilerine sahip olabilir miydi? Bireysel dövüşteki bir numara olması sahte değildi. Uzun yıllardır askeri kamptaydı ve dövüş seviyesi, geçmişte çetede olduğu zamanki dövüş seviyesi değildi. Bıçak birimi, düşmanı yenmek için öldürme hareketleri yaptı ve onları tek darbede öldürdü!
Dolayısıyla Yang Lei ciddi bir şekilde meşgul olmasına rağmen, gücü ve sınırı kontrol etmeyi de biliyordu. Fang Yu ondan farklıydı. Fang Yu uzun zamandır ortalığı karıştırmayı bırakmıştı ve onun gibi uzun yıllardır eğitim almamıştı. Fang Yu ile rekabet etmek için ordudaki yöntemleri kullanırsa, o zaman rekabetin anlamı kaybolacaktı.
Ancak Yang Lei, Fang Yu'nun tamamen beklentisinin ötesinde olmasını beklemiyordu!
Uzmanlar birbiriyle savaşırken kimse birbirinden saklanamazdı. Bir kez harekete geçtiklerinde, bunun ne kadar yoğun olduğunu anlayacaklardı. Tıpkı Fang Yu ile ilk tanıştığı zamanki gibi, Fang Yu'nun seviyesini belirlemek için ona birkaç kez vurması yeterliydi.
Şimdi, sadece birkaç tur dövüşten sonra Yang Lei, Fang Yu'nun becerilerinin boşa gitmediğini ve aynı zamanda geçmişteki Fang Yu olmadığını da fark etti. Ne boks yaklaşımı ne de gerçek dövüş seviyesi, daha önce aşina olduğu Fang Yu'nunkilerle karşılaştırılamazdı.
Yabancılar sadece onların göz kamaştırıcı ve eşit şekilde eşleşen değiş tokuşlarını görebiliyordu, ancak Yang Lei savaştıkça daha çok şok oldu ve heyecanlandı. Fang Yu'nun nasıl geliştiğini bilmiyordu ve tıpkı Yang Lei'nin kendini kontrol etmede ne kadar dikkatli olduğu gibi, Fang Yu'nun da kendini tuttuğunu hissedebiliyordu.
".....!"
Yang Lei ne kadar çok savaşırsa, savaşma arzusu o kadar çok kışkırtılıyordu. Uzun zamandır görünmeyen savaşma ruhu ve sıcak kan onu sardı. Yang Lei bu zevki uzun yıllardır yaşamamıştı. Tüm vücudundaki kanın kaynadığını hissetti.
Fang Yu'yu tüm gücünü kullanmaya zorlamak istedi. Ne kadar uzağa savaşabileceklerini görmek istedi!
Yang Lei kurnazca eğimli bir yumruk attı ve Fang Yu bundan kaçamadı. Göğsünden vuruldu. Fang Yu başını kaldırdı ve gözlerinde hayranlıkla Yang Lei'ye baktı.Yang Lei tepki veremeden Fang Yu, Yang Lei'yi yere indirmek için düzgün ve temiz bir kilitleme tekniği kullanarak Yang Lei'nin omzunu hızla dirsekledi ve Yang Lei'yi döndürmek için döndü!
“…..”
Yakındaki insanların dilleri bağlı ve şaşkınlıkla bakıyorlardı.
İkisinin de galibiyetleri ve mağlubiyetleri vardı, ileri geri gidiyorlardı. Ne kadar çok savaşırlarsa, ellerini ve ayaklarını o kadar az kısıtlayarak özgür ve titiz hale geldiler.Yang Lei, Fang Yu'nun bileğini yakaladı ve dışa doğru döndü, ancak eli boş bir kaçışla Fang Yu kendini kurtardı. Yang Lei daha sonra ayağını kaldırdı ve Fang Yu'nun dizinin içine tekme attı, bu sırada aniden bir kanca attı ve soldan ve sağdan yakınsak bir saldırı yaptı.
Yukarı ve aşağı tüm yollar kapatıldı. Bu, yakalama ve boğuşmada "yan tekme ve kanca" öldürme hareketiydi. Bir dizi bıçaklı el darbesiyle eşleştiğinde, Yang Lei bu hareketi kullandığından beri kimse onun ellerinden kaçamazdı. Sadece doğrudan acı çekebilirlerdi.
Fang Yu iki adım geri çekilmek zorunda kaldı. Boynu, Yang Lei'nin kancasından kaçmak için hafifçe geriye doğru eğildi. Yang Lei, hemen bir bıçak el darbesiyle onu takip etti. Fang Yu'nun vurulmak üzere olduğunu gördü ama Fang Yu aniden elini kaldırdı, engelledi ve büktü. Yang Lei'yi doğruca yakaladı. Elini döndürdü ve onu kaldırdı, ardından dizini kullanarak bacağını sıkıştırdı ve Yang Lei'yi yere düşmeye zorladı. Çoğu insan bu sırada düşmek zorunda kalacaktı, ancak Yang Lei durumdan yararlandı ve Fang Yu'yu yakalayarak karşı saldırıya geçti ve onu koldan vücuda çarptı. Ancak Fang Yu elini gevşetti ve Yang Lei'nin çabalarından kaçındı ve sarıldı. Yang Lei, Fang Yu'nun elinden yere düştü.
Fang Yu, yerde nefes nefese olan Yang Lei'ye baktı. Yang Lei güneş altında Fang Yu'ya bakmak için başını kaldırarak kendini destekledi.
"Tekrar yapalım mı?"
Fang Yu da nefes nefeseydi ve ona gülümseyerek soruyordu. Yedi yıl önceki Fang Yu gibi kendinden emin ve enerjik bir şekilde gülümsedi.Yang Lei, Fang Yu'nun gülümsemesine sabit bir şekilde baktı.
"…Tamam!"
Yang Lei tereddüt etmeden ayağa kalktı.Fang Yu, onu gözleriyle takip etti.
Yang Lei'nin yenilgiyi kabul etmeyen inatçılığını görmekten hoşlanıyordu, tıpkı Yang Lei'nin on sekiz ya da on dokuz yaşındayken yaptığı gibi....
.
.Ne ara bölüm sonuna gelmişiz yahu next==>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
ActionTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...