Yol nihayet açıldığında ve Yang Lei köyden ayrıldığında, zaten birkaç gündür gecikmişti.
Yang Lei, Lu Şehrine döndüğünde, endişeyle yanıyordu. Şehre girer girmez bir ankesörlü telefon buldu ve patronu Yan Ziyi'yi arayarak durumu Yan Ziyi'ye anlattı.
"Senden hâlâ haber almasaydım, seni aramaları için adamlarımı gönderecektim!"
Yan Ziyi neredeyse kayıp bir kişiyi ihbar etmesi gerektiğini düşünüyordu."Mühim değil! Hemen döneceğim!"
Yang Lei telefonu kapattı ve Fang Yu'yu aradı. Küçük binada Zhang Teyze, Fang Yu'nun bu günlerde orada kalmadığını ve evine geri döndüğünü söyledi. Evini aradığında kimse cevap vermedi. Grand Century Restaurant, Müdür Fang'ın işi olduğunu ve son birkaç gündür gelmediğini söyledi.
"Ne işi?"
Yang Lei'nin kalbi sıkıştı. Daha önce olanlardan korkuyordu, Fang Yu'ya yine bir şey olmasından korkuyordu.“Muhtemelen önemli bir şey yok. Biz de bilmiyoruz.”
Yang Lei endişelendi ve Hua Mao'yu aradı. Hua Mao da Fang Yu'nun neyle meşgul olduğunu gerçekten bilmiyordu. Son birkaç gündür Fang Yu'yu görmemişti.
"Hiçbir şey yoksa, bu iyi!"
Hua Mao'nun hiçbir sorun olmadığını onayladığını duyan Yang Lei rahatladı.
"Fang Yu'yu gördüğünde ona Lu Şehrine döndüğümü söyle."
Yang Lei, Fang Yu'nun muhtemelen son birkaç gündür onun hakkında hiçbir haber olmadığı için endişelendiğini biliyordu.
Bu telefon görüşmelerinden sonra Yang Lei otel odasına döndü. Kalkmadan önce uzun bir süre yatağında yattı. Arabanın yol boyunca çarpmasından dolayı çok yorgundu. Banyoya girdi ve tüm kıyafetlerini çıkararak serinletici bir duş aldı. Köyde bu mümkün değildi. Birkaç gündür duş almamıştı ve kendini çok kötü hissediyordu.
Tam duşunu bitirip duş başlığını kapattığı sırada odadaki telefon çaldı. O zamanlar, otellerin banyosunda telefon uzantısının olması şimdiki gibi hala yaygın değildi. Yang Lei çıplak çıktı ve başucundaki telefona cevap verdi.
"Merhaba?" dedi Yang Lei.
Telefonda ses yoktu.
"Alo?"
Yang Lei tekrar söyledi. Telefonda bir sorun olduğunu düşünerek ahizeyi çekip baktı.
"…Benim."
Ahizeden derin bir ses geldi.
Yang Lei şaşkına dönmüştü. Bu sesi duyduğu anda, kalp atışları bile bir atışı kaçırdı.Yang Lei, Hua Mao'nun bu kadar hızlı hareket edeceğini düşünmemişti. Tam duş alırken Fang Yu'ya çoktan söylemişti.
Yang Lei telefona konuştu, "Sadece seni arıyordum. Orada değildin. Hua Mao'ya sana Lu Şehrine döndüğümü söylemesini söyledim.”
“Yol kapatıldı. Heyelan oldu. Aşağıdaki köyde mahsur kaldım. Bugün yeni döndüm, ”diye açıkladı Yang Lei.
"İyi misin?" dedi Fang Yu.
"Ben iyiyim."
Yang Lei ne söyleyeceğini bile bilmiyordu.Ahizeye baktığında, pürüzsüz dili hiç de pürüzsüz değildi.
Fang Yu'dan bu kadar gün ayrı kaldığı halde onu nasıl özlemezdi?Ama ayrıldığında, Fang Yu ile pek iletişim kurmayacağını söylemişti. Ona zaman tanıyacak ve ikisinin de dikkatlice düşünmesine izin verecekti.
Şimdi Fang Yu'nun sesini duyan Yang Lei, Fang Yu'nun ne kadar ileri gittiğini veya ne tür bir karar vereceğini bilmiyordu. Sormak istiyordu ama sormaktan korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
ActionTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...