43. Bölüm

211 22 24
                                    

Fang Yu, Grand Century Restaurant'ta çalışmaya geri döndü.

Fang Yu, Zhou Er'e ne olduğunu da biliyordu. Tüm Jianghai çetesindeki herkes, Yang Lei'nin Fang Yu'nun intikamını nasıl aldığını biliyordu. Fang Yu'ya bulaşırlarsa ne olacağını herkes biliyordu.

Bu kavgadan sonra Fang Yu ve Yang Lei'nin ünü zirveye ulaştı. Böylesine cesur dövüşçülerle Yan Ziyi ve Luo Jiu'nun statüsü daha da yenilmez hale geldi.

Grand Century Restaurant yeniden sakinleşti. Fang Yu döndüğünde gece gündüz meşguldü. İyileşirken sürekli burayı düşünmüştü. Döndükten sonra daha da çalışkandı.

İnsanlar meşgul olduklarında birçok şeyi düşünmekten kaçınabilirler. Benzer şekilde, Fang Yu'nun aklında yüksek sesle söyleyemediği bazı şeyler vardı, bu yüzden onları unutmanın tek yolu meşgul olmaktı.

Fang Yu iyileştikten sonra Hua Mao son derece mutluydu. Bütün gün Fang Yu'nun etrafında döndü ve kendi işini yapmadı.

"Jiangbei atari salonunu izlemeyecek misin?"

"Orada itaatkarlar! İzleyen küçük bir erkek kardeş var. Kimsenin sorun çıkarmaya cüret etmeyeceğini garanti edebilirim!"

Hua Mao, Fang Yu'yu daha çok görmek istiyordu. Bu sefer Fang Yu'nun yaralanmasından dolayı çok endişelenmişti.
Fang Yu ile restoranda birkaç gün kaldıktan sonra Hua Mao bir şey öğrendi.

"Da Ge, aklında bir şey mi var?"
Hua Mao, insanların tonunu ve ifadelerini okumakta kesinlikle iyiydi.

"Hiçbir şey yok." dedi Fang Yu.

"Bana yalan söyleme. Biliyorsun, biraz mutsuz olsan bile söyleyebilirim. BENCE..."
Hua Mao düşkündü ve içerlemişti.

"Hadi gidelim. İçelim." dedi Fang Yu.

Hua Mao, Fang Yu'nun o gün çok tuhaf bir şekilde içtiğini hissetti.

Hua Mao, Fang Yu'yu takip ettiğinden beri, Fang Yu'nun kafasını gömüp içtiğini nadiren görmüştü. Yaşlıların, komşuların ve kimliğini bilmeyenlerin önünde Fang Yu kesinlikle iyi bir gençti. Gangdomda, altın sınıfı bir savaşçı olduğu Jianghu'da, cömert ve sadık bir Da Ge idi. Fang Yu, sıkıntısını kardeşlerinin önünde göstermemeye alışmıştı, bu yüzden şimdi Hua Mao, Fang Yu'nun çok az konuştuğunu ve sadece içtiğini görünce endişelendi.

"Hua Mao."

Fang Yu aniden Hua Mao'yu çağırdı.

Hua Mao hemen, "Evet, buradayım!" diye yanıtladı.

Fang Yu gözlerini kaldırdı ve ona baktı, "...Bana meselelerinden bahset."
Fang Yu bu cümleyi söylemeden önce bir an tereddüt etti.

"Bizim mi? Benim ve kimin?" Hua Mao anlamadı.

"...Sadece siz... sizin gibi insanlar!" Fang Yu biraz zorluk yaşadı.

Hua Mao anladı.
"Da Ge, bilmiyor musun? ...Aynen öyle." Hua Mao'nun üzücü meseleleri gündeme getirildi.
"Bu doğru. Erkekleri severim ama bu bir hastalık değil. Gerçekten değil. Ben böyle doğdum. Birçok insan böyle doğar. Çevredeki arkadaşımın bana bunun Çin'in feodal olduğu için bir hastalık olduğunu söylediğini duydum. Aslında diğer ülkelerde bu oldukça normal ve bizde o kadar çok var ki. Birçok erkekten birinin diğer erkeklerden hoşlanabileceğini duydum. Ve hem erkekleri hem de kadınları sevebilen birçok insan var..."

Hua Mao durmadan konuşma fırsatını değerlendiriyor gibiydi. Fang Yu'nun kalbini kazanabileceğini umuyordu.

Fang Yu zorlukla sordu, "Sizler de... bunu yapıyor musunuz?"

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin