ÇİN SEDDİ ÖZEL BÖLÜM 2
.
.
.Yang Lei ona baktı, "Sikeyim seni! Sen…"
Fang Yu bağırdı, "Yu Ge, sevgilin çok güzel. Ona bir içki ısmarlamayacak mısın? Ming-zi! Yu Ge için bir tane koy!”
"Tamam!"
Ming-zi çok hızlıydı. Gülümseyerek bir bardağa modaya uygun yabancı şarap doldurdu ve Yang Lei'ye verdi."Yu Ge, lütfen al!"
Grup kahkahalarla kükredi.
"Defol!"
Yang Lei, Ming-zi'yi tekmeledi. Fang Yu'nun ağzında bir sigara vardı. Bir bardak şarap alırken, elini Yang Lei'nin boynuna dolarken ve şarabı ellerine verirken gözlerini kıstı."Yu Ge, kız arkadaşın seni bekliyor. Utangaç olma. Biz küçük kardeşlerin işi zor. Beni cezalandırma. Patronu takip etmek kolay mı? Kardeşler, saygıyla eğilin!”
"Evet evet! Yu Ge! Bizi cezalandırma lütfen!”
Lao Liang en yüksek sesle bağırdı ve herkes yarılıyordu.Yang Lei bundan nefret ediyordu. Fang Yu'nun bu kadar keskin bir dile sahip olması nadirdi. Dudaklarında bir gülümsemeyle, Fang Yu kolunu onun etrafına koydu. Fazla güç kullanmadı ama Yang Lei ondan kaçamadı. Fang Yu, güçlü kollarını, ince ve güçlü belini ortaya çıkaran dar bir gömlek giyiyordu. Işığın altında sigara içiyor, pis pis gülümsüyordu. Zhou Xiaojuan ona şok içinde baktı.
"Bir daha sorun çıkarırsan, gerçekten cezalandırılacaksın, duydun mu?!"
Yang Lei şaka yollu onu azarladı. Fang Yu'nun onunla ödeştiğini biliyordu. Fang Yu'nun ifadesini gören Yang Lei, bir kedinin kalbini kaşıdığını hissetti!"İç, Yu Ge!"
Fang Yu aniden sesini yükseltti. Aniden şarap kadehini aldı, Yang Lei'nin çenesini kaldırdı ve ağzına döktü. Yang Lei tamamen hazırlıksızdı. Kardeşler onu tutmak için koştu ve işler hemen kaotik bir hal aldı. Fang Yu, Yang Lei'yi ağzına dökerken sıkıca tuttu, gülerek, mutlu ve kaygısız..."Yu Ge."
Tam ortalığı karıştırırken biri geldi ve Fang Yu'nun kulağına fısıldadı. Fang Yu bunun ciddi bir mesele olduğunu gördü. Yüzünü düzeltti ve insanları uzaklaştırdı. Orada bulunan bir düzine adam onu takip etti.
Zhou Xiaojun da bunu duydu. Aptal değildi ve afallamıştı.
"...O Fang Yu muydu?"
Zhou Xiaojun, Yang Lei'ye boş boş sordu, "…O zaman sen kimsin?"Yang Lei'nin kıyafetleri, içmeye zorlanmaktan dolayı şarapla kaplıydı. Yang Lei tersledi:
"Ben Fang Yu'nun Da Ge'siyim!"
Fang Yu, bir tartışma için Zheng Da Gece Kulübüne davet edilmişti.
O sırada, Chuan-zi ve Xiao Wu arasındaki sorun daha yeni çözülmüştü. Luo Jiu'nun Grand Century Oteli açılmaya hazırlanıyordu ve Fang Yu çok meşguldü. Fang Yu zaten Jianghu'nun işlerine pek karışmazdı.Çoğu iş Lao Liang, Hua Mao ve diğerleri tarafından çözülürdü. O gece sokaktan biri onu davet etmişti. Daha önce Hua Mao bir meseleyi yeni çözmüştü ve karşı taraf saygıyla meseleyi halletti. Luo Jiu'nun gücü zirvedeydi. Sokaklarda kimse onu gücendirmeye cesaret edemezdi.
Konuşma kısa sürede sona erdi. Diğer taraf, Fang Yu'dan eğlence için kalmasını istedi. Gece kulübünün uğultusu içinde, yanlarındaki bir masada yüksek sesle konuşan biri vardı. Sesi o kadar yüksekti ki müziği bastırdı.
"Kahretsin, o çocuk Yang Lei çok çılgın! Onunla bir daha görüşmeme izin verme. Onunla karşılaştığımda onu öldüreceğim!”
Fang Yu gözlerini kaldırdı.
Konuşan kişi Liu Luoguo'nun astı Şişko Kış Kavunuydu.(ilk bölümdeki adam)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
ActionTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...