Fang Mei üç yıl önceden bu meseleyi biliyordu.
Üç yıl önce, Fang Mei ailesini ziyaret etmek için ülkeye döndüğünde, Yang Lei'nin en çok acı çektiği zamanlardı. Fang Mei bu duyguları kalbine gömse de, Yang Lei her şeyden önce derinden sevdiği kişiydi. Yang Lei'ye eşlik etti ve onu yeniden ısıtmak için kendi duygularını kullanmayı düşünmüştü.
Yang Lei, kendisine karşı bu kadar samimi olan birini tekrar rahatsız etmek istemedi. Fang Mei'ye gerçeği söyledi.
Yang Lei'nin geçmişte bahsettiği kalbindeki kişinin aslında Fang Yu olduğunu öğrendiğinde, Fang Mei şok oldu.
“…sen yoldaş mısın?”
O zamanlar, "yoldaş" kelimesi zaten belirli bir insan grubuna atıfta bulunuyordu.(gay demek istiyor)
"Değilim. Bir tek ona karşı hislerim var!”
Yang Lei'nin Fang Yu dışındaki erkekler hakkında hiç böyle düşünceleri olmamıştı. Dürüst olmak gerekirse, erkeklerin yoğunlaştığı bir yer olan askeri akademideki dört yıl boyunca Yang Lei, ona ipuçları veren birden fazla adamla tanışmıştı. Aralarında pek çok seçkin ve yakışıklı insan da vardı ama Yang Lei hiçbir şey hissetmedi.
Ayrıca neden sadece Fang Yu'ya karşı hisleri olduğunu da anlamıyordu.
Ama Fang Mei anladı.Küçük binanın avlusunda, Fang Yu ile neredeyse kavga ettikten sonra Yang Lei'nin üzgün bakışını hatırladı.
O gece mor salkım çiçek rafının altında, Yang Lei'nin ona sıkıntı içinde "Onu seviyorum.....o kadar çok seviyorum ki... ne yapacağımı bilmiyorum!" dediğini hatırladı.
Üçü birlikte sohbet ettiklerinde, Yang Lei'nin sözlerinde her zaman dalgın olduğunu hatırladı. Yang Lei'nin gözleri her zaman sıkıca Fang Yu'yu takip ediyordu...
Fang Mei sonunda anladı. Yang Lei'nin "başka kız" dediğini düşündü ama "o" olduğu ortaya çıktı.
Fang Mei uzun yıllardır yurtdışındaydı ve her türden aşkı görmüştü. Gerçek onu şok etse de, onu anlamak diğerlerinden daha kolaydı. Yang Lei bunu ondan saklamadı. Fang Mei de son yıllarda her şeyi biliyordu. Yang Lei'nin bu son birkaç yılı atlatmasını izledi ve kalbinde sadece sessizce iç çekti.
Fang Mei sordu, "Daha sonra, onu aradın mı?"
Yang Lei başını yana salladı.
Fang Mei, Yang Lei'nin şimdiye kadar kimseyle çıkmadığını çünkü henüz üstesinden gelmediğini düşündü.
"Kalbin... hala gitmesine izin vermiyor mu?"
Fang Mei'nin sözlerini duyan Yang Lei gülümseyerek şarap kadehini çevirdi.
"Merak etme. Kendime o kadar eziyet etmiyorum. Zaten yirmili yaşlarımdayım ve kendime yaşamak için bir yol verdim. Yaptığı şey için sebepleri olmalı. Bana bu sebebi söyledi. O zamanlar kabul edemezdim ama bunca yıldan sonra anlamış gibiyim. Haklıydın. İnsanlar her zaman gerçeklikte yaşamak zorundadır. Bana bir açıklama yaptı ama önce inanmadım. Buna inanmak için kendim görmem gerekiyordu. Şimdi düşünüyorum da, gerçekten aptalmışım.”🥺
Yang Lei o zamanı düşünürken kendi kendine güldü.
"O zamanlar çok olgunlaşmamıştım."
Üstesinden geldiğini söylemek yalandı. Ama Yang Lei şu anda birkaç yıl öncesine göre çok daha sakindi.
Zamanın her şeyi sulandıracağı söylenir. Yang Lei zamanın her derde deva ilacını hissetmese de, yaşının büyümesi ve zengin deneyimi, düşünmeyi öğrenmesini ve sakinleşmesini sağladı. Bir adamın olgunluğunun bir bedel karşılığında kazanılması gerekiyorsa, Yang Lei bir bedel ödemiş ve karşılığında olgunluk kazanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gold Class Fighter [BL Novel]
AzioneTAMAMLANDI ✓ Tür: Enemies to Lovers, Yaoi, Romantik, Aksiyon, Dostluk, Mafya, Yetişkin Bölüm Sayısı: 133 Yang Lei arkasını döndü. Rüzgarın sesiyle döndüğü an, kafasına bir tuğla çarptı. Yang Lei, birinin arkadan yaklaştığının farkında bile değildi. ...