97.Bölüm

116 16 6
                                    

Fang Yu, Yang Lei'yi askeri bölgeye kadar götürdü. Saha operasyonları askeri bölgesi nehrin karşısında ve banliyölerdeydi. Yolu bilmeyen sıradan insanlar yolu bulmakta zorluk çekerdi ama Fang Yu tanıdık bir tavırla direksiyonu çevirdi.

"Biliyor musun yolu?"
Yang Lei, Fang Yu'ya baktı.

Fang Yu duraksadı ve
"Taksi sürerken buraya birini getirdim." dedi.(yedik)

"..…”

Yang Lei konuşmadı.
Fang Yu, askeri bölgenin kapısında check-in yaptıktan sonra Yang Lei'yi yatakhaneye kadar götürdü.
Askeri bölge kışlasının kadrolu yatakhanesi oldukça iyiydi, ayrı banyosu olan geniş bir odaydı.

Yatakhanede iki yatak vardı. Her gün bir hademe burayı temizlerdi, bu yüzden çok düzenli ve temizdi.

"Ben iyiyim. Sadece uzanacağım. Geri dönebilirsin."

Daha önce Yang Lei üşümüştü. Şimdi, beklendiği gibi, ateşi yükselmişti. Bir gün önce saha eğitimi sırasında soğuktan kıvranmıştı. Soğuktan midesi de bulanmaya başlamıştı. Yang Lei nadiren hastalanırdı, ancak bir kez hastalandığında baş ağrısı ve ateş gibi her türlü hastalık birlikte patlak verirdi. Yang Lei, bu sefer tekrar yandığını biliyordu ve Fang Yu'nun öğrenmesini istemiyordu.

"Ben gidip bir şişe su doldurayım."
Fang Yu boş termosu aldı. Üst kata çıkarken alt katta bir sıcak su odası görmüştü.

"Gerek yok. Ben hademeyi sonra ararım.”
Yang Lei, Fang Yu'nun bir an önce geri dönmesini istiyordu.

Fang Yu hala su şişesiyle dışarı çıktı. Su aldı ve geri geldi, Yang Lei için bir bardak sıcak su doldurdu, tıbbi tabletleri ve granülleri masaya koydu ve Yang Lei'ye uyandığında ilacı almayı hatırlamasını söyledi.

"Her şey yolunda. Geri dön,” dedi Yang Lei.

Fang Yu bir an tereddüt etti, "Öyleyse ben gidiyorum."

"Tamam. Seni alması için bir araba çağıracağım.”

"Gerek yok. Şehre servis otobüsü var.”
Fang Yu, sıcak su bardağını Yang Lei'ye uzattı. Yang Lei ona uzandı ve Fang Yu onun eline dokundu.

“…..”

Fang Yu afalladı ve başını kaldırdı.
Yang Lei tepki veremeden Fang Yu'nun eli alnını örttü.

"…Ateşin var?"
Yang Lei'nin eli ve alnının ikisi de kaynıyordu.

"Mühim değil."
Yang Lei, Fang Yu'nun elinden kaçtı.
"Sen bu kadar seksiyken hala bu bir hiç."
Yang Lei'nin ateşi olduğunda, yüksek ateş olurdu.

"Buralarda hastane var mı? Seni götüreyim!"
Fang Yu'nun ifadesi ciddileşti. Yang Lei'nin ateşi çıktığında sıcaklığın korkutucu olacağını biliyordu.

"Gerçekten bir şey değil. Uyuduktan sonra daha iyi olacağım!”
Yang Lei en çok hastaneye gitmekten nefret ediyordu. Ateşi varsa, onu yenmek için bütün gece uyuması yeterliydi.

"İnatçı olma!"

"İnatçı değilim! Gerçekten gitmiyorum.”
Son yıllarda hastalandığında bunu atlatmak için yalnız uyumaya alışmıştı. Fang Yu'nun burada endişelenmesini istemiyordu.

“Yatağa uzan.”
Fang Yu, Yang Lei'nin askeri üniformasını çıkarmasını ve yatakta uzanmasını izledi. Onu bir battaniyeyle örttü ve ardından örtmek için yakındaki yataktan bir dizi battaniye getirdi.

"Burada ilacın var mı?"

"Ben gerçekten iyiyim... Merak etme."

"Önce uyu."
Fang Yu, kışlada bir sağlık merkezi olduğunu ve ateş düşürücü tabletlerin olacağını biliyordu.

Gold Class Fighter [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin